Sortides per les Gavarres KDDS Girona i voltants!

Tema en 'Zona Levantina' iniciado por Isalc11, 26 May 2007.

1. Gavarres boy

Gavarres boy A RAS Member

Me Gusta recibidos:
    0
    Dissabte (7/7/07) tornem a quedar per fer un volt per le gavarres a les 8h45 a l'estació del carrilet de Quart. tu mateix??:eek:la2

Desde que es va obrir el post no em quedat mai tots junts (dels que escrivim aqui) pero em fet altres sortides entre nosaltres, s'ha anat: al turo de l'home, a fer l'enduro de la molina, una volta per les gavarres "gironines", al puig d'arques, a Rocacorba, i ens falta anar a molts llocs.:saltarin diumenge es fa la "tramunbike".:twisted: Ja veus aquí no parem!!!!:rocker si vols venir, tu mateix!!!!:mrgreen:

2. xsala

xsala Auto-Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    Ja està.

Ja he probat la forquilla. De moment, el sentiment és de satisfacció, tampoc puc jutjar molt, ja que tenia poca visibilitat, pero jo diría que s'ha menjat algun que altre pedrot. Per cert que al final s'apunta algú més a la retramunbike?

3. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1
    Segur que sí que t'anirà bé...

I la "reloaded" em sembla que no ha tingut ganxo... la farem tu i jo sols, crec.

4. Isalc11

Isalc11 Miembro

Me Gusta recibidos:
    24
    ei nois,

ahir al vespre vaig suar de valent per poder tenir llesta la forquilla per avui, pero lo mes dificil havia d'arribar, perque el tema de colocar la forquilla, al final cap problema, molt més fàcil del que pensava.
    El problema m'ha arribat al colocar la pinça del fre de disc, perque el sistema de subjecció de l'antiga forquilla i la nova no és igual, així que he estat mes de la meitat del matí visitant botigues de bike per trobar l'adaptador, que al final he trobat a Basoli.
    Al migdia l'he muntat i sembla que funciona bé, ja veurem demà a veure si es desmunta o agunta be.

Ens Veiem demà puntuals !!!

P.D: m'ha agradat la crida gavarres boy, a mi m'haguessis convençut.

5. Gavarres boy

Me Gusta recibidos:
    0
    Ei! forquilleros!!:burladia: enorhorabona!!!:saltarin a veure com proven aquestes super forquilles!!!:rolf
    Bé, bé, bones a tothom!, primer.:saltador
    La tramun... és clar que té ganxo, Joan el que passa és que ens has enganxats liats o en fase de recuperació. jua!! jua!!!:mrgreen:
    A Xsala quina fork t'has pillat? i tu isalc al final t'has pillat una reba team, no? Si és així ja et diré com passar-la a 115mm!!!!!:mrgreen: :rocker
    Preparats per demà? ens veiem!!!:eek:la2

PD escartin com va el turmell? espero que estiguis recuperat!!!

6. xsala

xsala Auto-Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    Marzocchi, MX COMP, elevalunes eléctric, tancament centralitzat, direcció assistida, sistema antiparàsits i tacte aterciupelat.

7. Gavarres boy

Me Gusta recibidos:
    0
    A per cert campions, demà ja veurem com ens trobem el tram final de corriol fins a Palol, em sembla que l'han netejat. Perque si no és així haurem de fer com deia l'xsala, de "jardiners del bosc".

Romagueres!.........romagueres!..... No em barrufen les Romagueres!

Aterciopelat rollo terciuopel de pèl curt o més aviat rollo terciuopel de pèl llarg.
    OOOOOOHHHHHH SENSACIONS AVELLUTADESSSSS!!!!

8. Isalc11

Isalc11 Miembro

Me Gusta recibidos:
    24
    sisisisisi es la team,:rocker ja en parlarem aixó de pasar-la a 115, que es interessant !!!

Jo per si de cas acabo de posar una mica de botiquí a la motxilla, unes gasses, unes tirites i una mica de cinta aïllant :risa

Així que demà anem preparats, fins i tot per les esgarrinxades.

Tothom a dormir aviadet eh nens, que demà toca fer pedals !!!

Salutacions !!!:eek:la2

9. escartín

escartín Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Us veig molt animats nanus, no sé si venir amb la bici de ciutat de la meva dona per contrarestar tanta maquinaria nova...

Acabo de arribar de correr una estona per posar-me a to per demà al matí i em fot un mal de collons el turmell. NO sé si plorar...

Ens veiem demà artistes!

apa bona nit!

10. kasama

kasama Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Hola gent,

ahir vaig descobrir aquest fil per casualitat. Jo visc a Flaçà i també volto sempre per les gavarres amb la colla. Abans vivia a la Bisbal i voltava sempre per els metges i Puig d'arques, però des que vivim a Flaçà solem anar més pels àngels, Sant Miquel i aquesta zona.

Si algun dia feu ruta per aquests voltants podríem quedar, jo entre setmana si puc sortir és tardet, cap a les 18 o algo més i el cap de setmana normalment els matins.

Ja explicareu com a anat la marxa d'avui!!!

salut

11. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1

Doncs benvingut al club de gavarrencs kasama! :saltador

Avui parlàvem amb els que hem sortit que estaria bé quedar també alguna tarda d'entre setmana, ara que hi ha llum fins tard... O sigui que si algun dia surts i ho comentes per aquí és probable que algú de nosaltres s'apunti.

De moment hem quedat dos cops, sempre a quart, ja que en gavarres boy és de quart i l'isalc és de cassà.... Però també estaria bé muntar-ne alguna sortint de l'altra banda de gavarres, en xsala és de bordils i tu de flaçà, o sigui que la cosa està més equilibrada...

12. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1
    La sortida d'avui està força bé. No hi ha hagut incidents a part de trencar una cadena, una punxada i reiterats intents de perdre el bidó per part de n'escartín... "moco de pavo" comparat amb l'altre dia, que l'isalc se la va pigar... El més destacat és que avui l'isalc estrenava bici! Com t'ha anat, bé no??

Bé, també podem destacar l'"efecte epo" que l'enduro exprés de la molina ha provocat a en gavarres boy! :rolf Per cert, merci pel beure a dalt dels àngels crack!

Entre els corriolets que coneixia un i els que coneixia l'altre ens ha sortit una bona ruta! :saltarin

I demà... retramun!!! :rocker

13. Gavarres boy

Me Gusta recibidos:
    0
    Kasama! Benvingut gavarrenc!!:punky
    Ja quedarem. Una estona d'aquestes n'hem de fer alguna per la teva zona i la de l'xsala que segur que us la debeu conèixer bé.:rally

La sortida d'avui ha estat molt bé. Ni molt dura, ni massa suau. Molt guapa també la nova cube doble de l'Isalc :aplauso4 (algun problemilla de transmissió solucionable, jua!).Només li falten uns petits retoquets......, eh??:ups

Va vinga!, que us vagi bé la retramun.... .
    (El podallllll........!, no us oblideu del podallllll!, je! je! je!):meparto

14. escartín

escartín Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Bones nanu kasama!

La veritat que la sortida d'avui ha estat molt bé. Hem trobat un parell que sembla que les gavarres siguin casa seva, i els camins que hem fet avui han estat molt guapos. M'he fotut un fart de menjar pols, em penso que tenia tres capes diferents al arribar a casa.

M'apunto al agraïment de joantf pel toc que ens ha convidat gavarres boy al àngels...

res més, bona setmana i si després de retramunbike, dels 44 km d'avui vols sortir entre setmana ja ens veurem (per cert tu vés compran camares que al pas que vas!).

apa nois.

15. XaviBTT

XaviBTT Jeepero & Betetero

Me Gusta recibidos:
    4
    Hola, la setmana vinent estaré per Caldes de Malavella. Fareu alguna sortideta pels voltants ???

16. Gavarres boy

Me Gusta recibidos:
    0
    Benvingut XaviBTT! Encara no sabem que farem. Ara a esperar una mica a veure que se'ls hi acudeix en aquests boits. Passa't per aquí, ja t'informarem!

Què?! com ha anat la retramun.... bé?
    Això de caminar està bé també, avui m'anava mirant el corriol de baixada del Salt del Sallent i es gairebé tot ciclable, hi ha una pista forestal que hi puja desde Sant Privat. Un dia l'hem de fer.....

17. Isalc11

Isalc11 Miembro

Me Gusta recibidos:
    24
    bueno, bueno, sembla que la última crida del gavarres boy a fet efecte, m'afegeixo a la benvinguda pels dos nouvinguts, en kasama i en xavibtt, no us despengeu que us ho passareu be.:biker

Pos recordant la sortideta del dissabte m'apunto a dir que ha estat molt be, com deia en josep ni massa dura ni massa tova.

Us he de dir que la bici ha anat de conya pero encara l'he d'acabar d'ajustar una mica i anar recuperant confiança en les baixades (ho he notat molt)

Joan, ara quan arribis una dutxeta i ens expliques con anat la retramunbike, que ens caigui la baba.:babas

I com que demà es dilluns ja toca començar a donar voltes a veure que muntem per la setmana vinent.

Jo proposo una pujada al Puig D'arques, que així en Joan podrà admirar les magnifiques vistes des d'allà d'alt, encara que com varem parlar amb en Gavarres boy, hauríem de fer una ruta alternativa a les pistes forestals més amples i aburrides. Aneu penjant les vostres propostes.

Salutacions a tothom !!!

P.D: no se qui va treure el tema de buscar un nom al grupet que auntem, podriem fer un llistat de possibles noms i una votació per triar-lo. ejejeje

:chinchin :chinchin :chinchin

18. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1
    Bé, amb el títol em sembla que es resumeix tota la jornada d'avui. Històrica per la pàjara que m'ha agafat després d'acabar-me els 2,5 litres d'aigua que duia i per una zona de pujades a ple sol del migdia... és que no hi ha seny!

Pel demés, el corriol trialero de baixada de la serra de finestres és realment una passada. Ja ho vam comprovar el dia de la tramunbike i avui ho hem confirmat.

En total, 57 kms. dels durillos. I més durs encara quan s'acaben les ombres de les fagedes i es roda a ple sol...

Us passo unes fotos que hem fet:

Santa Pau, on comença la ruta

Gairebé a dalt de la Serra de finestres, ja s'acaba la pujada!

Un pàjaru

Dos pàjarus. A partir d'aquí comença la 1ª de les moltes baixades idíl·liques que ens esperen.

Vistes de la zona cap al SE

Vistes de la zona cap al NO, amb el Puigsacalm al fons

Vistes des d'un cingle impressionant. Feia por passar-hi pel costat...

19. xsala

xsala Auto-Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    Ep nois, el pròxim dia, cuideu-me més en Joan i no li feu fer sobre-esforços, que després passa lo que passa el dia següent.

Us heu fixat que no hi ha fotos dels últims 20Kms??? :lool

20. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1

Faré com si no ho sentís... :walkman

Però tranquil, que açò no quedarà així :nunchakus

He penjat al youtube el video de la ruta pel montseny de la setmana passada:

http://www.youtube.com/watch?v=zjn0j-F2O0Q

Compartir esta página