Frame: Colnago Cross Prestige, cantilever model Fork: Colnago Cross Prestige Headset: Colnago Handlebars: PRO Vibe, UD Carbon Stem: PRO PLT alloy Brakes: Shimano CX70 cantilever brakes Wheelset: Shimano Dura-Ace C35 35mm carbon tubular wheelset, 1339g Tires: Dugast Typhoon 33mm tubulars, white Shifters: Shimano Dura-Ace 9070 11-speed Di2 STI Levers Rear Derailleur: Shimano Dura-Ace 9070 11-speed Di2 Front Derailleur: Shimano Dura-Ace 9070 11-speed Di2 Crankset: Shimano Dura-Ace 9000 11-speed, 46/38t Cassette: Shimano 10-speed, 11-25t, Chain: Shimano Dura-Ace 9000 11-speed Pedals: Shimano XTR SPD prototype pedals Seatpost: PRO Vibe UD carbon Saddle: Prologo XZero II TS Saddle with Solid Titanium Rails
Jejjejejejjejejejjeje Ves churri como este año siguen estando de moda los canti. Me has engañado jejejjejejejjejejej
Estas fotos estarian mejor en este hilo que hay especifico. http://www.foromtb.com/showthread.php?t=955710
Se leer. Tiene montado un grupo di2 11v con cadena 11v y piñon 10 v. Es estraño. Pensaba que para hacer eso se tenia que colocar un cambio ultegra 6770. Hay unas fotos de una giant con frenos de disco que bienen con ruedas xtr, que son especificas de 10v y tiene todo el grupo di2 11v menos el cambio. Y para el que pregunta si se leer, te puedo contar que ni los de shimano españa pueden colocar un cambio 9070 con un piñon de 10
Nys’ told us at Cross Vegas that he was already appreciating both the extra gear for fast starts (he adds an 11t cog to his typical 10-speed 12-25 cassette from last season), and really loves the ability to hold down the shift button to execute multiple shifts (Ultegra 6770 Di2 can be reprogrammed to do this, but Nys’ old Dura-Ace 7970 cannot). The biggest question, still largely unanswered, is whether the tighter spacing of 11-speeds will cause more problems in the mud. We asked Nys about this and he seemed unconcerned, but he also has a well-trained pit crew and multiple bikes on demand during muddy races. Our own limited testing in summertime San Francisco mud has not revealed additional problems yet, but we’re waiting until sloppy season really starts to come to a verdict. not all European pros have gone Nys’ route, as the Sunweb / Napoleon games team told us they will remain with 7970 Di2 10-speed components this season due to concerns about the mud clearance on the 11-speed cassettes. It might be easy to assume Nys and other pros ride what they’re told to ride, but many times they’re given a choice (this is also evident with pedals and brakes).
sí larrainzar, lei un articulo de un corredor americano buenillo tipo discroll ke llevaba los 520 por su facilidad. Yo este año monto a las bicis con 520 hasta los huevo de andar tirando dinero con marcas como exustar o xpedo cada modelo de la marca encuentras un error Son un ladrillo pero para el cx se necesita superficie, otros ke me he fijado ke merecen la pena los Candy de Crank brothers los ke usan pa enduro y eso