jaaaaaaaaa eraaaaaaa oraaaaaaaaaaaaaaa jajajajja dema la cano al agu k la fike apunt pal finde disapte mati curre k farem??? **** mono d bici k tinc xaaaaa!!!!!
jo dissabte de mati tambe curre, pero per la vesprá farem pols les trialeres de la punta!!!! ara nomes falta aci marc picher, a vore cuan li solucionem el asunt y entonces ja estem totes la lesion pues aun sigue igual, me duele un pelin menos pero ahi esta...
aso no ho tinc molt clar ncara ---------- Mensaje añadido a las 23:18 ---------- El anterior mensaje fue a las 23:17 ---------- apuntamos al club no? nia k averiguar seguro tame
Tranquils que tenim temps pa federarmos, simplement es com un seguro y si ens apuntem a la asociacio per 20 eurets ens paguen 2 marxes bueno xics, bona nit, ja xarrem dema c3
es el viernes a las 7. en el ayuntamiento, podriamos arrimarnos aver de que va, dicen que decidiran las rutas para mtb de este año.
ye team k pasa x ahi!! ---------- Mensaje añadido a las 21:36 ---------- El anterior mensaje fue a las 21:35 ---------- :aplauso3
Yey, per la meua part la eixida del finde perilla, m'he lesionat treballant i esta vesprá a la mutua a vore que me diuen... :deal
Jo si que vos recomane que vos federeu, sobretot pel tema dels seguros, el medic (per si te trenques el cap) o el de danys a tercers (per si trenques algo o arrolles a alguna abuela tipo moki en el cami la mar). ale, salut y pedal
el tema de la asociació tampoc esta gens malament. la inscripció, de moment, son 20 €, i vos entraría: - la marxa de barraques-moncofa. - dos marxes lliures. - un dinar. - descomptes en equipació,...
Pos segons el de la mutua un desgarro intercostal, ma dit que no es res preocupant, nomes man fet 3 o 4 caises de pastilles i que si el dilluns encara continue en molesties que torne pa ferme plaques, la putá sera el finde que en les ganes que tinc de trialera me vaig a quedar sense... :dragon
Tu descansa jose, que ya mimaremos las trialeras por ti, aver si mejoramos mas, porque no tenemos nivel para competir contra la rockrider. ! a recuperarse pronto!!