Felicitar a Armenteiraepunto , Cm xesteiras y Salnes bici por la ruta-desafio que se montaron para el personal ,cada uno aportando se granito-granazo . Gran ruta , gran compañia y hasta el tiempo acompaño . (aunque yo solo pude asistir el sabado ) Mencion especial al GPS (Monso ) , que aunque conocia algo la zona nos metio por zonas muy guapas , trialeras imposibles (casi :biker) y subidas de ******* . Tambien muchas gracias a Jorge y Carlete ( y al chico,Luismi creo, que estubo el viernes ayudando ) con el abituallamento .:aplauso2:aplauso2:aplauso2 . Merecen una medalla porque estubieron pendientes de nosotros en todo momento y con unos abituallamientos de bandera . ( pasarse 2 dias detras de la peña pues .... ) :alabando:alabando . Seguro que me olvido de muchas cosas pero decir gracias por el dia **** madre que pasamos. Para que veais hasta que punto fue la cosa al llegar a la aldea ARMENTEIRIX , el jefe MONSIX tenia para asar durante la cena una pieza que capturo en una de sus rutas de investigacion. (ya me estaba relamiendo ) Y los duros GALO-CICLISTAS degustaron una suculenta cena despues de dos dias de aventuras JAJAJAJJAJAJAJA :unmonton:unmonton:unmonton Lo dicho un autentico placer .JAJAAJJAAJAJJAAJAJAJAAJJAJAJAJAJ . Esperamos fotos.
Dar la enhorabuena x este gran proyecto q habeis llevado a cabo en su 1ª edicion y las venideras, a la q x desgracia solo pude asistir la mañana del 1er dia y de la q solo puedo hablar maravillas(espero completarla para el año q viene) y de la buena compañia x supuesto. Nos vemos en el monte...
Hoxe á mañá, saín a rodar un pouco,:biker por eso de non perder as boas costumes dos Domingos. Chovía con ganas, o primeiro que me veu a cabeza foi a boa sorte que tivemos o Venres e Sábado. A media mañá, o día clareou e quedaron visibles os montes que días atrás percorremos. Sinto ahora que son como "máis meus", non sei se a vos tamén vós pasa. Se é así obxectivo conseguido, non me tendes que agradecer nada. Sintoo por os que aínda desexando vir non puideron, polos viñeron e por diferentes razóns non remataron o percorrido , polos que soo viñeron un día. Aplaudo o esforzo que fixemos todos :aplauso3e suliño o poder de superación de algúns, para os que era a súa primeira ruta de máis de 40 km. Resalto o poder de sufrimento, de quen a pesares de ter un dedo da man roto, gastroenterite e un gripazo de cabalo cumpleu. Do que tendo a clavícula lesionada e ter a mala sorte de volver a cair encima dela, rematou os dous dias. Réndome:alabando ante os que dedicaron a fin de semana a darnos asistencia mecánica e avituallamentos,:drive sen nada a cambio e aínda poñendo do seu bolsillo. Non menciono a nadie, porque todos fomos necesarios e estas cousas solo se fan se hai xente de boa voluntade. Si menciono aos clubs con representación: CDM XESTEIRAS, CLUB DE BICIS DO SALNÉS, MOTO BIKE, ARMENTEIRA E PUNTO e BOAMORTE CORBELO TEAM (Permítaseme esta "pequena broma"). MONTE CASTROVE MONTE ACIBAL MONTE CÁDAVO MONTE ARCA MONTE XESTEIRAS MONTE XIABRE MONTE LOBEIRA Volveremos!!! Porei un enlace para poder ver as fotos cando remate de subilas. TRADUCCIÓN: Hoy por la mañana, fui a rodar un poco, por eso de mantener los buenos hábitos de domingo. Llovía con ganas, lo primero que me vino a la mente fue la suerte que tuvimos el viernes y el sábado. A media mañana, el día se despejó y eran visibles los montes que recorrimos días atrás. Ahora siento que son como "mios" Yo no sé si también os pasa. Si es así objetivo cumplido, no teneis que agradecerme nada. Lo siento por aquellos que aun deseando venir no pudieron, por los que por diferentes razones, no terminaron la ruta y por los que solo pudieron venir un día. Aplaudo el esfuerzo realizado por todos y el poder de superación de algunos, para los que era su primera ruta de más de 40 km. Resalto el poder del sufrimiento, del quien a pesar de tener un dedo roto, gastroenteritis, y un gripazo de caballo, cumplió. Del que teniendo una lesión en la clavícula y tener la mala suerte de volver a caer sobre ella, completó la ruta los dos días. Me rindo ante los que pasaron el fin de semana para dar soporte mecánico y aprovisionamiento, sin nada a cambio y aún poniendo de su bolsillo. No menciono a nadie poque todos éramos necesarios y estas cosas solo se hacen con gente de buena voluntad. ¡Volveremos! Voy a poner un enlace para ver las fotos cuando termine de cargarlas.
Deixei o Club de Pablo sen mención, porque non me quedou moi claro con quen vai fichar. Equivócate!!!....Despois xa virás. É broma. P.D. Non é posible traducción.
Aquí podedes ver máis fotos: https://picasaweb.google.com/home Jorge, poideches recuperar as túas?. Cóntame.
Bos días compañeiros, Ante todo quero felicitar a todos os que participastes neste I Trail BTT K2XXL ¡¡¡¡¡Noraboa campións¡¡¡¡¡ Sodes todos uns fenómenos, 170 km. sen marcar e non se perdeu ninguén, eso si que ten mérito, jajajajaj.... :alabando:alabando tamén quero dar as gracias a todos os que colaboraron con nos, panaderías (Pichi Escariz, Benigno Cervela), tendas (Sergio Tandy), bares (Merchi Trapaso) e o Concello de Cuntis por poñer a nosa disposición todas ás instalacións que pedimos, sobre todo pola "suite" na que durmiron os campións, jajajajaj... En fin, gracias a todos os que nos apoian sempre que facemos algunha aventura, sen a vosa axuda non poderíamos levar a cabo estas cousas. :aplauso2 :aplauso2 :aplauso2 :aplauso2 O tema das fotos, e citando ó dos bigotes "estamos trabajando en ello" c, espero poder recuperalas porque había unhas 300 ¡¡¡menuda put...da¡¡¡ ca de kms. que tiven que facer para sacalas, jajajajaj... Bueno espero poder solucionalo. Unha aperta amigos. Vémonos no monte :biker
Me uno a tu petición, pues yo tampoco pude asistir, y me gustaría tener los tracks... al menos el del primer día Vengaaa que seguro que más de uno llevaba un gps!!
O enlace creo que é o seguinte, co permiso de Monso: https://picasaweb.google.com/101910591758551025504/K2XXLTRAILBTTDOSALNES
Boas noites, Finalmente poiden recuperar "algunhas" das fotos que fixen, ahí vai o enlace, espero que vos gusten, sinto que non estén todas: https://plus.google.com/photos/1070...s/5799985478059130961?authkey=CMnxz9yX4tSG1AE Saúdos.
Boas fotos... Si, señor.. e boa papatoria, esta claro q fame non pasamos.... jajajaja :chinchin:chinchin
Eu non levei o GPS, polo tanto non teño tracks. Así o fixen saber nas primeiras entradas de este post. Preguntarei se alguén dos que participou levou GPS. TRAD: Yo no llevé GPS, por lo tanto no tengo tracks. Así lo hice saber en las primeras entradas de este post. De todas formas me informaré de si alguién registró los tracks.
Boas noites. Despois dun par de dias de descanso (que boa falta fixo). Xa estamos a tope para a seguinte. Valla pedazo fotos nos sacaron.:bravo:bravo Como todos os demais, gracias por todo: a organizacion, a todos os que estuveron todo o dia pendentes de nos, e as miñas pernas que non pensei que aguantarian tanto. je je O track, haber si se modifica un recto que fixo e xa se colga o enlace.
Boas O noso compañeiro mps-simes, grabou e subeu a Wikiloc, o track do TRAIL BTT DO SALNÉS K2XXL, aínda que ten un fallo antes de Cuntis por batería baixa e outro antes de Montillón posiblemente por pérdida de sinal. Podédolo ver no seguinte enlace: http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=3506649 Trad: Podeis consultar el track de la ruta BTT K2XXl en el siguiente enlace, cortesía de mps-simes. Antes de Cuntis el GPS hizo un recto por agotamiento de la batería y antes de Montillón otro por pérdida de señal, posiblemente.
Gracias Monso!! Tenía ganas de conseguir el track, porque algún día me animaré a hacer almenos alguna parte, en vista de que no pude asistir esos dos buenos días Un saludo