yo creo que todos teneis un poco de razon pero para mi me gusta la marcha larga para los que estean fuertes , y para los que no o se esten inziando una con alternatibas mas flojas , como se hizo en esta marcha y se esta haciendo en casi todas las marchas de por aqui y ahora que cada uno sea consziente de lo que haze y de lo que puede saludos y enhorabuena por la marcha las fotos c.c. cambre os merzeis un 10 salvo unas cositas que hai que mejorar que ya os las han dicho por el resto cojonudo HASTA EL AÑO QUE VIENE !!!!!!!!!!!!!!!!
Podemos incluir unha ruta en altura, metendo un tramo de avión, que tí en eso pódesnos botar unha man, je,je,je. Saudos do capitan de voo.:flipa
Creo que llegó la hora de despedir este hilo hasta el año que viene y a sabiendas de que me estoy saltando las normas, me apetece hacerlo en gallego: Moitísimas grazas a todos pola asistencia ó V Roteiro, pola participación neste foro, polas vosas críticas todas constructivas e por facer que nos queden aínda gañas de intentalo no ano 2010. VÉMONOS NO VI ROTEIRO
+1 Yo no soy ningún maquinón (ya con 40 tacos y más bien regotdete) y sabía lo que tenía por delante en esta marcha, no había más que echarle un ojo al perfil. Ya sabía que las iba a pasar un poco canutas, pero es a lo que iba. Un 10 para el CC Cambre. Ojalá hubiese más marchas como esta y los fallos..... **** ya se me hal olvidado, solo recuerdo que me lo pasé como un enano. Gracias de nuevo y nos vemos el próximo año.
Bueno eu son o ciclista máis xoven que fixo a ruta no ó que gañou o premio o mais xoven porque tiña menos dos minimos anos para facela teño 14 e non comentaria de non ser por Monky que me dixo que comentaran creo que sobre min un foreiro que dixo esto``La organización un diez, las motos molestaban un poco, muy bueno eso de poner un poco de barro para endurecer un poco la marcha. Al final se hace un poco larga pero me gustó mucho. Me gustaría felicitar a un chaval que a pesar de su juventud hizo toda la ruta, esto si que es afición por las dos ruedas.´´ Pola miña parte unha ruta moi dificililla xa tiña subido o xalo e polo lado largo pero xa me diredes monky e os demais de onde saiu esa vairante nova e larga??????? mi madriña subin cun beteteiro que tiño u tiron e subiu todo o rato a veira miña ... Ao principio parecia que non a iva a acabar pero ao finall..toda todiña polo lado longo Hubo un percance casi quedo sen un playero na lameira mais grande un colega(descoñecido) freou puxen un pe na lama e non me saía e tiveronme que axudar a sair jajaja E bueno a ruta moi ben organizada as barritas boisimas e todo ^^ por sorte non me perdin espero acabalo para o ano e cunha bici nova que comprarei! ^^ Bueno sau2