V Ruta a Lalin en btt

Tema en 'Zona Norte' iniciado por AlamBike - Lalín, 1 Sep 2008.

Estado del tema:
Cerrado para nuevas respuestas
  1. AlamBike - Lalín

AlamBike - Lalín Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Efectivamente si vai haber preinscrición, ata as 14:00 h. do día 3 de outubro, mediante ingreso ou transferencia na conta
    CAIXANOVA
    2080 0429 76 0040120803
    Federados : 12 €
    Non Federados: 20 €
    Importante: indicar nome, apelidos e DNI de cada un dos bikers inscritos.

Esta información, ampliada, con tracks, perfil, etc. estará a partir de mañá na web. Colgaremos o enlace en canto o técnico remate de subir todos os datos.
    Aos participante noutras edicións chegaralle un tríptico con información.

Os preinscritos, ademais de ter menos cota de inscrición, entrarán nun sorteo e teñen opción a aloxamento a prezo reducido.

2. AlamBike - Lalín

AlamBike - Lalín Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Xa está dispoñible toda a información relativa a V Ruta a Lalín en BTT no seguinte enlace:

http://www.lalin.org/btt/

3. acivro

acivro Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    0
    Pois nada, vamos comprobar "in situ" que tal quedou o camiño de inverno (co nombre que ten xa todos o imaxinaredes) e o resto dos camiños polos que pasa a ruta logo destas primeiras chuvias. Coido que van estar divertidos, pero sobre todo pesados

4. AlamBike - Lalín

AlamBike - Lalín Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Con este nome denomínase á ruta que en época invernal moitos peregrinos elixían para evitar subir polos cumes nevados do Cebreiro, desviándose do Camiño Francés en Ponferrada. O camiñante seguía a Santiago por un camiño máis fácil, de cotas máis baixas do terreo, que marcaba en gran parte do seu percorrido, a canle do río Sil, uníndose á Ruta da Prata nas terras pontevedresas de Lalín.
    A V Ruta a Lalín transcorre durante 22 km por este Camiño de Inverno, xustamente desde a vila veciña de Rodeiro ata as proximidades de Lalín. E como reza a anterior descrición, é o tramo máis fácil; podédelo comprobar nos datos técnicos que ofrecemos na páxina web. De todas maneiras sempre haberá algo de lama para suavizar esas pernas (e así complementamos o SPA).
    Saúdos.

5. carlosdogo

carlosdogo Ciclista volador

Me Gusta recibidos:
    1
    :twisted: ¡ Qué buena pinta tiene esta ruta !

A mi la Galicia interior me encanta y Lalín está situada en el centro. No hay nada más bonito en el mundo de la mtb que hacer recorridos por senderos entre carballeiras, eso si, respetando el ecosistema. Me puede gustar cualquier tipo de recorrido, sin pasarse que uno es nuevo en este mundo je je je, pero un circuito más o menos rápido entre zonas con mucha vegetación convierte al btt en algo fantástico.

No se si al final podré ir a la ruta, espero que si, aunque estoy convencido que disfrutaría una barbaridad en un terreno como el que teneis na comarca do Deza y limítrofes. Si después os Cabaleiros do Deza nos dejaran ver y fotografiar algunos de sus maravillosos caballos, ya rozaríamos lo sublime je je je.

Unha aperta dende Terras de Lemos.

6. AlamBike - Lalín

AlamBike - Lalín Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Hola a todos:

Esta semana tenemos previsto realizar un mailing personalizado a los participantes de otras ediciones. Si hay algún cambio de dirección, o nunca estuvisteis en la Ruta a Lalín en BTT, poneros en contacto con nosotros.

RECORDAR que ya está abierta la preinscripción y que limitamos la participación a 250. Para los preinscritos el HOTEL OCA SPA KATIUSKA (4 estrellas), ¡qué menos!, sortea un fin de semana... También hace un precio especial para los que querais venir el sábado con la familia o con ... (precio para preinscritos 50€ habitación doble AD) http://www.ocahotels.com/principal.php

En la ruta de Castrelo de Miño (felicitaciones a Cesar y a su equipo de colaboradores) nos preguntabais por la dureza. Son 50 kilómetros... 10 más... por Lalín y Rodeiro... Hay que sufrir un poco más, pero poco más.

Más info: www.lalin.org/btt/ y también en la web www.rodeiro.org

7. pekemesego

pekemesego Re-enganchado

Me Gusta recibidos:
    0
    Dos preguntillas a la organización:
    En caso de no estar federados, ¿hacemos el ingreso de la cantidad íntegra (o sea, 12€ de preinscripción + 8€ de licencia = 20€) o ingresamos sólo el importe de la preinscripción (12€) y el de la licencia lo abonamos el día de la marcha?
    Cuando te refieres a sufrir un poco más que en Castrelo, es por los 10 Km. de más o por las petadas que nos esperan?
    Gracias y saludos

8. AlamBike - Lalín

AlamBike - Lalín Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Hola,el ingreso de la preinscripción debe hacerse completo,12+8 euros los no federados y 12 los federados,y poned el nombre de cada uno de los preinscritos.

Si, lo de sufrir un poco mas es por el kilometraje no hay petadas.....

Un poco mas de imformacion:

Adjuntos:

9. JROliveira

JROliveira Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    I Marcha Cicloturista Btt Raiña Aragonta

El Club Ciclista Aragonta organiza la 1ª Marcha cicloturista BTT Raiña Aragonta
    Web: www.freewebs.com/clubciclistaaragonta/
    Es la primera marcha de montaña que organiza este club os esperamos a todos los que podais.

Fecha
    domingo, 28 de septiembre de 2008
    Modalidad
    Montaña
    Lugar
    Salceda de Caselas, Pontevedra (España)
    Rompepiernas
    Dificultad
    Kms a recorrer - 33
    Hora de salida - 09:30
    Más información - http://www.freewebs.com/clubciclista...montaa2008.htm
    JROliveira esta conectado ahora Reportar mensaje Editar/Borrar mensaje

10. AlamBike - Lalín

AlamBike - Lalín Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Ola! Este é o correo do AlamBIKE C. C. por se queredes poñervos en contacto coa organización; logo de falar persoalmente con algún preinscrito, cremos que pode ser útil.

alambike@amena.com

11. pekemesego

pekemesego Re-enganchado

Me Gusta recibidos:
    0
    Moitas gracias polas respostas.
    Saudos

12. Trisk3l

Trisk3l Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    2.036
    A ruta ten moi boa pinta sen dúbida... aínda que estou comezando nesto do MTB e aínda que só participei en dúas rutas (a última delas a de Castrelo de Miño) xa estou desexando ir a outra e aproveitando que esta non me pilla lonxe... penso que por alí nos iremos algún que outro dende as Terras de Lemos.

13. carlosdogo

carlosdogo Ciclista volador

Me Gusta recibidos:
    1
    :twisted: Buenos días.

Como bien dice mi amiguete Trisk3l, de Lemos hay dos que esperamos ir con total seguridad. Seguro que al final somos bastantes más porque como ya he dicho anteriormente, hacer una ruta por esas tierras me parece de ensueño. Cada vez que voy a Lalín disfruto con su paisaje, con su gastronomía, con sus maravillosos caballos ..... y el día de la ruta además lo haremos con una bike y en compañía de muchos amigos.

J...., aún falta bastante tiempo, ya podía ser antes.

Un saludo.

14. AlamBike - Lalín

AlamBike - Lalín Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    A qui tedes a organizacion traballando arreo.

Adjuntos:

15. LOIS35

LOIS35 Miembro

Me Gusta recibidos:
    1
    Hola a todos, ¿Cuando vais a poner la lista de preinscritos? Para saber los que hemos hecho el ingreso en la cuenta que ya estamos inscritos y quedarnos tranquilos. Un saludo

16. AlamBike - Lalín

AlamBike - Lalín Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Las preinscripciones al hacerlas por transferencia bancaria, indicando NOMBRE-APELLIDOS-DNI de cada participante, ya nos quedan registradas en la cuenta del club.
    Podeis quedaros tranquilos y entrenar para disfrutar de la ruta. Un saludo.

17. alighieri

alighieri Beowulf

Me Gusta recibidos:
    0
    Hola, facedes un traballo maravilloso todolos anos, pero se me permitides unha pregunta, nas fotos sempre saídes os mesmos!; non sodes máis no club?

18. AlamBike - Lalín

AlamBike - Lalín Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Hola alighieri,vemos que siges e che gusta o noso traballo eso enchenos de ledicia a vez que nos da mais animos pra seguir traballando.
    Non te preocupes que somos bastantes mais pero o traballo de campo case sempre o fan os mesmos.A todo esto se nos dis de donde eres mandamosche unha invitacion pra nos axudar

NON ESTAMOS TODOS

Adjuntos:

• D.jpg
      D.jpg
      Tamaño de archivo:
      423,5 KB
      Visitas:
      195
    Última edición: 20 Sep 2008
  19. AlamBike - Lalín

AlamBike - Lalín Novato

Me Gusta recibidos: