Ruta de 10! Moi bo percorrido, ben sinalizado e con avituallamentos dabondo e ben repartidos! E salientar os bolos preñados do final!
bien por la organización, no faltó de nada incluyendo los dos cortes para los que íbamos algo descolgados, señalización y avituallamientos sobresaliente y el recorrido muyyyyy rápido.
Jooo, o meu tempo non aparece e o da persoa coa que pasei a meta si...estropeariase o chip co barro? De todas formas é un detalle sen importancia, faime máis ilusión poder ver fotos! Jajajaja Destacar o mellor da ruta a organización (saída, sinalización, avituallamentos, coordinación de trail e btt...) E soamente como critica constructiva para outro ano: so unha mangueira para lavado de bicis con tanto barro é unha pena... (e a auga fría para ducharse, pero esto xa asumin que é un mal xeralizado nas btt's). Moitas grazas por todo, espero poder volver para o ano!
Creo recordar que el era o 83 e eu o 223. Pero da igual, que conste...si esto non é competitivo! Pero grazas por contestar.
Efectivamente despois de comprobar de novo , entrache en un tempo de 03:32:12.250 , no posto 262 . Modificada a clasificación!!! A darlle o pedal!!! Saudosss
Moitas grazas Moitas grazas! Xa ves que non son ningun portento....jajajajaja pero polo menos xa podo demostrar que non abandonei ;-)
Penso que nunha ruta Cicloturista os tempos e o de menos , tratase de disfrutar e pasalo ben . Por outra banda si coincido con todos que a ruta e de 10, e o terceiro ano consecutivo que acudo e sempre volto para a casa con a idea fixa de que esta ruta e unha das que mais disfruto . Agora ben, tedes que correxir algo , cando a ruta eran 150 participantes podía chegar , con 200 tamen pero unha ruta con 350 participantes e unha mangueira sola para lavado se antoxa mais ben escasa ... Non o tomedes como unha critica e algo a correxir en unha ruta con un trazado de 10, unha organización de 10 e unha cobertura en cruces estupenda .. Parabens e nos vemos o próximo ano !!
Ya han publicado las fotos https://plus.google.com/photos/116023148224608117452/albums/6116817572893966945
Solo dar las gracias por la implicación de todos en la organización, nos estáis acostumbrando mal y decir que fui uno de los afortunados en el sorteo con un lote de productos del ulla y que me acuerdo de vosotros cada vez que abro la nevera. Un abrazo y hasta el año que viene.