Gracias a todos por participar, sen a vosa presencia esta ruta non tería continuidade e xa levamos 5 edicións, así que coa vosa colaboración iremos a pola 6ª.
a ver se me pasan mañan mais fotos da marcha e douvos un enlace.o scalpel06 xa ta medio nervioso e ta facendo practicas co troncha para facer o descenso¡¡¡ai de botarlle a culpa a bici!!!!!!!!!!
Que mal, todos a meterse con scalpel e scalpel que e inocente de todo, ou case de todo. De todos modos eu o descenso sin cadea nunca fun e non e por que teña medo das pedras, ok pepe bike?, xa esta mais que demostrado que non me defendo tan mal fora de monteneme o que pasa e que un ten que ter coidado que e automono. Con esto quero dicir que acepto o reto de mediaducia, pero eu a miña epic non sei si lle quitarei a cadea, encontrase espida sin ela. SAUDIÑOS A TODOS E A PEPE BIKE BO CAMIÑO.
NON FAI FALTA DESPIR A BICI ATASE UNHA BRIDA A CADENA EO DESVIADOR E XA TA ,A MAIS O DESCENSO E POR CARRETERA `´´VAILLE CAMBIANDO AS RODAS ````:laserkill.http://es.youtube.com/watch?v=D5RaCPZ-GE8
A Ver Mañan Se Me Dan Pasao As Fotos Da Marcha E Poñoas No Album De Picasa Aunque Non Son As Oficiales Estan Ben ,po Ano Que Ben Esperamos Ir A Peña Ciclista Media Ducia Todos Conxuntados Xa Que Parecemos A Empresa De Sancho Panza,saludos
:rabbit BOAS NOITES BICICLISTAS XA PUXEN NO ALBUM DE PICASA AS FOTOS QUE ME QUEDABAN.VIMIANZO08.DEIXO POR AQUI ALGUNHA ALEATORIA ,XA TEÑO GANAS DE VER AS OFICIALES ,PERO MENTRAS A VER SE VOU POR UN POUCO DE LEÑA PARA A CHURRASCADA DO SABADO QUE FAI A PEÑA MEDIA DUCIA EN HONOR A SAN BICICLETO .(PERO NON A ESTA HORA)SE NON DONDE ME PODEN DAR LEÑA E NA G.CIVIL.JEJEJEJE.SALUDOS BICICLISTAS .
Xa pusen as fotos da ruta no album de picasa, podedelas ver na seguinte dirección: http://picasaweb.google.es/JM.LABANDEIRA/RUTABTTVIMIANZO2008#
GRACIAS POLAS FOTOS LABANDEIRA A VERDAD QUE AINDA TIÑAMOS GANAS DE SONREIR DESPOIS DE SUBIR TODO AQUELO .SALUDOS:calimero:calimero:calimero:calimero:globero:globero:globero:biker:biker:biker
Espero que as fotos foran do voso agrado, por certo, pareceuvos unha ruta moi fácil, quero decir con camiños moi doados? É para saber si o ano que ven facemos unha ruta por camiños máis dificiles.
home quizas era algo de pista de mais, algunha trialeriña en baixada, e algunha mais en subida estarian moi ben, pero seguindo a esencia de este ano un saudo p.d.:tremendas fotos
:rally PARA MIN O RECORRIDO ESTA MOI:rolf BEN DIFERENCIASE DO RESTO POLAS SUBIDAS ROCOSAS E SOBRE TODO POLO BO AMBIENTE ,PARECIAMOS TODOS DA FAMILIA ,ESO SI GUSTARIAME ALGUNHA BAIXADA MAIS TECNICA E A HORA DE FACER AS CAMISETAS DISIMULAR UN POUCO MAIS A PROPAGANDA COMA OS ANOS ANTERIORES ,ESO SI, EO MEU PUNTO DE VISTA.NON FALTAN MAIS FOTOS???SALUDOS BICICLISTAS
A mi también me parece que faltan fotos......posiblemenes pudieron ser hechas por otras personas, no sé si de la organización o no. Respecto al recorrido, me pareció bueno, pero la última parte yo sacaría algo de asfalto. la dureza más o menos la habitual en las marchas de este tipo. Respecto a lo demás estuvo perfecto, yo no tocaría nada. Saludos
Aqui Unha Das Mellores Fotos Da Marcha O Noso Amigo O Asturiano Coas Rodas No Aire Q Nivelaaaso!!!!!!
O que hay que facer e repetir o camiño do primeiro ou segundo ano no me lembro ben, o da subida a hermita, que agora polo que me dixeron e todo liso pero seguro que asi non nos faltara subida e carreiros. Boas fotos lavandeira e mediaducia, grazas.
Sí, faltan fotos, éstas son as que fixen coa miña cámara, este fin de semana intentarei recopilar as que fixeron o resto de compañeiros e poñelas no mesmo álbum de picasa, de todas formas avísovos cando estén. P.D.: Boísima a foto de Mediaducia.
vaya foto más de **** madre que me sacasteis! la ruta está genial, técnica en varios tramos y asequible para todos los ciclistas. quizás 1/2 de pero y es que tantas paradas... pero entiendo que hay que hacerlas para pasar cruces y carreteras. el año que viene vuelvo!!
*****, se me olvidó lo más importante! ni le dí las gracias a david por dejarme su bici, esa pedazo de máquina roja, ni a la media ducia por llevarme a semejante rutón!! así que aprovecho este momento para hacerlo públicamente, muchas gracias, sois cojonudos! dios, me emocioné y todo