1. Cierre cancelado
    He reescrito esta nota 10 veces porque las palabras no son lo mío y no se explicar la montaña rusa de emociones por la que estoy pasando.

Por ahora se cancela el cierre. Siento las molestias.
    No voy a entrar a valorar los comentarios de algunas personas, cada uno es libre de opinar lo que quiera (siempre desde el respeto). Solo quería comentar, que la noticia de cierre no fue una cosa pensada en dos días sino en bastantes meses y llegó un momento en que era insostenible.
    También les quiero dar la razón aquellos que se quejan del abandono que sufría la web. Si, tenéis razón y es culpa exclusivamente mía.
    Y por último, esta situación cancela gracias a las múltiples personas que se han puesto en contacto conmigo insistiendo en revertir este cierre. Gracias.

Gracias otra vez a todos.
    PD. Según tenga noticias las iré comentando de este modo.
  2. Tras 22 años de funcionamiento y muchas vivencias, lamentablemente, ha llegado el momento de decir adiós. Lo que empezó siendo un pequeño foro de "backup" de la web que muchos solíamos visitar, Solomountainbike, se convirtió en una web de referencia del ciclismo en general donde se compartían rutas, vivencias, fotos, kdds, etc.

Gracias a todos los que contribuisteis moderando secciones, participando en los post, compartiendo vuestras aventuras y en general, haciéndonos participes de vuestras rutas en bicicleta.

Ha sido un verdadero placer. Nos seguiremos viendo en los caminos/carreteras/watopia o donde sea siempre que se pueda ir en bici :)

Un saludo

PD. El cierre será el 5 de Abril de 2026.
    PD2. Actualización: Será el 15 de Abril y quizás se pueda revertir.
    PD3. He quitado toda la publicidad que, sinceramente, era excesiva.
    Dismiss Notice

V Ruta BTT no Concello de Vimianzo

Discussion in 'Zona Norte' started by VictorSantos, Aug 8, 2008.

1. LABANDEIRA

LABANDEIRA Novato

Gracias a todos por participar, sen a vosa presencia esta ruta non tería continuidade e xa levamos 5 edicións, así que coa vosa colaboración iremos a pola 6ª.

2. MEDIADUCIA

MEDIADUCIA Baneado

a ver se me pasan mañan mais fotos da marcha e douvos un enlace.o scalpel06 xa ta medio nervioso e ta facendo practicas co troncha para facer o descenso¡¡¡ai de botarlle a culpa a bici!!!!!!!!!!

3. scalpel06

scalpel06 Cabrondale Tean Monteneme

Que mal, todos a meterse con scalpel e scalpel que e inocente de todo, ou case de todo.
    De todos modos eu o descenso sin cadea nunca fun e non e por que teña medo das pedras, ok pepe bike?, xa esta mais que demostrado que non me defendo tan mal fora de monteneme o que pasa e que un ten que ter coidado que e automono.
    Con esto quero dicir que acepto o reto de mediaducia, pero eu a miña epic non sei si lle quitarei a cadea, encontrase espida sin ela.
    SAUDIÑOS A TODOS E A PEPE BIKE BO CAMIÑO.

4. MEDIADUCIA

MEDIADUCIA Baneado

Attached Files:

• 005.jpg
      005.jpg
      File size:
      109.8 KB
      Views:
      230
  5. MEDIADUCIA

MEDIADUCIA Baneado

A Ver Mañan Se Me Dan Pasao As Fotos Da Marcha E Poñoas No Album De Picasa Aunque Non Son As Oficiales Estan Ben ,po Ano Que Ben Esperamos Ir A Peña Ciclista Media Ducia Todos Conxuntados Xa Que Parecemos A Empresa De Sancho Panza,saludos

6. MEDIADUCIA

MEDIADUCIA Baneado

:rabbit BOAS NOITES BICICLISTAS XA PUXEN NO ALBUM DE PICASA AS FOTOS QUE ME QUEDABAN.VIMIANZO08.DEIXO POR AQUI ALGUNHA ALEATORIA ,XA TEÑO GANAS DE VER AS OFICIALES ,PERO MENTRAS A VER SE VOU POR UN POUCO DE LEÑA PARA A CHURRASCADA DO SABADO QUE FAI A PEÑA MEDIA DUCIA EN HONOR A SAN BICICLETO .(PERO NON A ESTA HORA)SE NON DONDE ME PODEN DAR LEÑA E NA G.CIVIL.JEJEJEJE.SALUDOS BICICLISTAS .

7. MEDIADUCIA

MEDIADUCIA Baneado

Non Dou Durmido Esto De Cenar Tanto !!!!!!!!!!!!

Attached Files:

8. scalpel06

Gracia polas fotos Mediaducia.
    Pasadeo ben o domingo e non empachedes.
    SAUDOS.

9. LABANDEIRA

LABANDEIRA Novato

10. MEDIADUCIA

MEDIADUCIA Baneado

GRACIAS POLAS FOTOS LABANDEIRA A VERDAD QUE AINDA TIÑAMOS GANAS DE SONREIR DESPOIS DE SUBIR TODO AQUELO .SALUDOS:calimero:calimero:calimero:calimero:globero:globero:globero:biker:biker:biker

Attached Files:

11. LABANDEIRA

LABANDEIRA Novato

Espero que as fotos foran do voso agrado, por certo, pareceuvos unha ruta moi fácil, quero decir con camiños moi doados? É para saber si o ano que ven facemos unha ruta por camiños máis dificiles.

12. pablobeuchat2005

pablobeuchat2005 Miembro Reconocido

home quizas era algo de pista de mais, algunha trialeriña en baixada, e algunha mais en subida estarian moi ben, pero seguindo a esencia de este ano
    un saudo
    p.d.:tremendas fotos

13. MEDIADUCIA

MEDIADUCIA Baneado

:rally PARA MIN O RECORRIDO ESTA MOI:rolf BEN DIFERENCIASE DO RESTO POLAS SUBIDAS ROCOSAS E SOBRE TODO POLO BO AMBIENTE ,PARECIAMOS TODOS DA FAMILIA ,ESO SI GUSTARIAME ALGUNHA BAIXADA MAIS TECNICA E A HORA DE FACER AS CAMISETAS DISIMULAR UN POUCO MAIS A PROPAGANDA COMA OS ANOS ANTERIORES ,ESO SI, EO MEU PUNTO DE VISTA.NON FALTAN MAIS FOTOS???SALUDOS BICICLISTAS

14. Naviego

Naviego Miembro

A mi también me parece que faltan fotos......posiblemenes pudieron ser hechas por otras personas, no sé si de la organización o no.
    Respecto al recorrido, me pareció bueno, pero la última parte yo sacaría algo de asfalto. la dureza más o menos la habitual en las marchas de este tipo.
    Respecto a lo demás estuvo perfecto, yo no tocaría nada.

Saludos

15. MEDIADUCIA

MEDIADUCIA Baneado

Aqui Unha Das Mellores Fotos Da Marcha O Noso Amigo O Asturiano Coas Rodas No Aire Q Nivelaaaso!!!!!!

Attached Files:

16. scalpel06

O que hay que facer e repetir o camiño do primeiro ou segundo ano no me lembro ben, o da subida a hermita, que agora polo que me dixeron e todo liso pero seguro que asi non nos faltara subida e carreiros.
    Boas fotos lavandeira e mediaducia, grazas.

17. LABANDEIRA

LABANDEIRA Novato

Sí, faltan fotos, éstas son as que fixen coa miña cámara, este fin de semana intentarei recopilar as que fixeron o resto de compañeiros e poñelas no mesmo álbum de picasa, de todas formas avísovos cando estén.

P.D.: Boísima a foto de Mediaducia.

18. alacarayo

alacarayo Miembro

vaya foto más de **** madre que me sacasteis! la ruta está genial, técnica en varios tramos y asequible para todos los ciclistas. quizás 1/2 de pero y es que tantas paradas... pero entiendo que hay que hacerlas para pasar cruces y carreteras. el año que viene vuelvo!!

19. alacarayo

alacarayo Miembro

*****, se me olvidó lo más importante! ni le dí las gracias a david por dejarme su bici, esa pedazo de máquina roja, ni a la media ducia por llevarme a semejante rutón!! así que aprovecho este momento para hacerlo públicamente, muchas gracias, sois cojonudos!

dios, me emocioné y todo

20. MEDIADUCIA

MEDIADUCIA Baneado

non te queixes en galicia hai fotografos ata no medio do toxo,saliches juapo juapo!!!!!!!

Share This Page