V RUTA DOS CALLOS

Tema en 'Galicia' iniciado por monso, 27 Jun 2018.

  1. monso

    monso Miembro activo

    Registrado:
    18 Nov 2006
    Mensajes:
    312
    Me Gusta recibidos:
    62
    Boas!

    Estamos a tan solo 12 dias da 5ª edicción da Ruta dos callos que se celebrará no Mosteiro, concello de Meis o día 8 de Xullo do 2018, coincidindo coa festa gastronómica que leva o mesmo nome. Tamén está programada unha andaina para ese mesmo día de 15 kms que terá puntos en común coa ruta Btt.
    Para inscribirte podes facelo na páxina do concello www.meis.gal ou directamente en "Championchip" e recorda facelo canto antes porque as plazas son limitadas e remata o prazo a vindeira semana.
    O tipo de proba e moi similar a do ano pasado. Se non foches dos afortunados que poideron disfrutala, tes que saber que básicamente consiste nunha proba Btt non competitiva, libre na maior parte do percorrido, salvo nos dous primeiros kms que será controlada e con dous tipos de circuito; un corto de 30 kms e de nivel físico e técnico baixo e outro longo de 40kms de nivel físico e técnico medio/alto. De calqueira das maneiras dous percorridos para disfrutar do noso entorno que non ten nada que envexar a calqueira outro. Haberá tres avituallamentos do máis variado ademáis de sorpresas e regalos .
    Non te esquezas, o 8 de Xullo no Mosteiro!!!.
     
  2. Cangrejo Pistolero

    Cangrejo Pistolero Novato

    Registrado:
    14 Mar 2017
    Mensajes:
    18
    Me Gusta recibidos:
    3
    Ubicación:
    Santiago de Compostela
    Buenos días,

    Por lo que veo en el reglamento, las rutas son bastante diferentes. La dificultad entre la una y la otra está en las subidas? O bien hay alguna de ellas que tenga trialeras? En caso de que alguna tenga trialeras, cómo de complicadas son y habrá alternativa?

    Muchas gracias :D
     
  3. sinse_rey

    sinse_rey Miembro Reconocido

    Registrado:
    13 Ene 2010
    Mensajes:
    1.113
    Me Gusta recibidos:
    931
    Ubicación:
    Xeve (Pontevedra)
    La larga tendrá algo mas de subida, pero lo mas significativo son las bajadas, que en la larga son trialeras para ciclistas mas o menos avanzados. Si no estas seguro de tus aptitudes técnicas fuera de pistas y senderos mejor por la corta.
     
  4. Mochito

    Mochito Miembro activo

    Registrado:
    7 Jul 2016
    Mensajes:
    100
    Me Gusta recibidos:
    115
    Ubicación:
    Vigo
    Aun quedan plazas para la larga y la andaina?

    Enviado desde mi SM-N910F mediante Tapatalk
     
  5. sinse_rey

    sinse_rey Miembro Reconocido

    Registrado:
    13 Ene 2010
    Mensajes:
    1.113
    Me Gusta recibidos:
    931
    Ubicación:
    Xeve (Pontevedra)
    Que eu sepa non hay limite de inscritos.
     

  6. sinse_rey

    sinse_rey Miembro Reconocido

    Registrado:
    13 Ene 2010
    Mensajes:
    1.113
    Me Gusta recibidos:
    931
    Ubicación:
    Xeve (Pontevedra)
  7. Mochito

    Mochito Miembro activo

    Registrado:
    7 Jul 2016
    Mensajes:
    100
    Me Gusta recibidos:
    115
    Ubicación:
    Vigo
    Ok gracias. No se por donde habia leido que si los habia

    Enviado desde mi SM-N910F mediante Tapatalk
     
  8. monso

    monso Miembro activo

    Registrado:
    18 Nov 2006
    Mensajes:
    312
    Me Gusta recibidos:
    62
    Estamos a tan solo tres dias do peche das inscripcións!!!

    Por tan solo 5€ podes participar nunha das rutas de Btt máis interesantes da comarca. A ruta é libre, salvo os dous primeiros quilómetros que será controlada.
    Disporá de un avituallamento sólido e líquido no km 17 (Armenteira), outro líquido e compartido cos da andaina no km 26 (A Escusa) e un terceiro a dous kms de Meta co producto estrella, unha riquísima tapa de callos e o seu viño de Barrantes.
    A Ruta non é competitiva e ainda que na plataforma de inscripción diferencia entre larga e corta, na realidade cada un pode escoller en todo momento se lle apetece desviarse para coller esta ou aquela trialeira en función das preferencias ou as forzas que lle queden.
    Nos desvios de estas trialeiras haberá un cartel que indique o grado de dificultade (do 1 ao 5) que nos estimamos que teñen. Tamén suporá un pequeno incremento no desnivel total final e na distancia. Polo tanto se un se ciñe a facer a ruta corta, sairanlle 32 Kms e 850 D+ , pero se vai collendo os desvios estes números irán aumentando ata os 41kms e 1250D+, ainda que o desvio da larga propiamente dito estará no km 28, formando un bucle de 5 ou 6 kms e de paso alcanzando a cota máis alta. A partir de certa hora non se permitirá acceder a este bucle para evitar entrar en meta máis alá das duas da tarde.
    A dureza das rutas e a dificultade técnica son subxectivas e o que para nós significa moderado seguro que para moitos será "matador", ningunha das dúas rutas será un paseo, se nón un reto que con paciencia trataremos de superar.
     
  9. quigong

    quigong Miembro

    Registrado:
    7 Sep 2012
    Mensajes:
    114
    Me Gusta recibidos:
    11
    Ubicación:
    Galicia
    Buenas.
    Vais a subir el track?
     
  10. monso

    monso Miembro activo

    Registrado:
    18 Nov 2006
    Mensajes:
    312
    Me Gusta recibidos:
    62
    Si , un ou dous días antes. Ademáis penso que esto de ter que marcar as rutas con cintas ou pintura debería ter os días contados. Animamos a todos que empecen a usar o "gps", incluso faremos algunha cousiña para fomentalo. Así que se xa dispós dél, non o esquezas na casa!.
     
  11. monso

    monso Miembro activo

    Registrado:
    18 Nov 2006
    Mensajes:
    312
    Me Gusta recibidos:
    62
    Xa estamos ahí, nos cincocentos inscritos e aínda queda todo o día de mañán.
    Ánimo!!! o día 8 de Xullo todos os aficionados do Btt temos unha cita no Mosteiro na Ruta dos Callos.
     
  12. Juan Carlos Rodriguez

    Juan Carlos Rodriguez Novato

    Registrado:
    26 Feb 2007
    Mensajes:
    3
    Me Gusta recibidos:
    0
  13. Majhoniyo

    Majhoniyo Novato

    Registrado:
    24 Jul 2017
    Mensajes:
    21
    Me Gusta recibidos:
    4
    Ubicación:
    Cambados
    Strava:
    Espectacular Ruta, de las que crean afición. Enhorabuena.
     
  14. monso

    monso Miembro activo

    Registrado:
    18 Nov 2006
    Mensajes:
    312
    Me Gusta recibidos:
    62
    Desculpas!

    Ao final esquecíme de subir os tracks neste foro. Espero que o poideras facer dende o Facebook ou Wikiloc.
     
  15. monso

    monso Miembro activo

    Registrado:
    18 Nov 2006
    Mensajes:
    312
    Me Gusta recibidos:
    62
    Gracias, espero que todos vírades ben invertidos os 5€ que costaba a inscripción. Puxémoslle todo o empeño para que gustase pero ás veces non se consegue.
     
  16. Carragal

    Carragal Miembro

    Registrado:
    21 Abr 2017
    Mensajes:
    40
    Me Gusta recibidos:
    2
    Ubicación:
    Pontevedra
    La verdad es que la ruta perfecta. Divertida y sufrida.. los callos en su punto. Y la gente de armenteira e punto., siempre atenta a cualquier imprevisto. Volveremos para l próxima
     
  17. champi

    champi Miembro activo

    Registrado:
    17 Ago 2006
    Mensajes:
    800
    Me Gusta recibidos:
    214
    Ubicación:
    Noroeste
    Strava:
    A mellor inversión posible por 5 euros.
    Gran traBallo fixestes unha pena os single tracks baja-sube non estiveran máis rodados e botouse de menos algunha trialera como o ano pasado pero o dito gracias a todos os que organizaronono/curraron.

    Nota: sigo sin entender porque algunhos se empeñan en facer andainas en cualquiera costa ou baixada como foi o comezo da ruta non deixando pasar os que si queríamos facelo ou polo menos inténtalo enriba da bici ..
     
  18. monso

    monso Miembro activo

    Registrado:
    18 Nov 2006
    Mensajes:
    312
    Me Gusta recibidos:
    62
  19. monso

    monso Miembro activo

    Registrado:
    18 Nov 2006
    Mensajes:
    312
    Me Gusta recibidos:
    62
  20. Hktr11

    Hktr11 Miembro

    Registrado:
    14 Oct 2011
    Mensajes:
    54
    Me Gusta recibidos:
    12
    Ubicación:
    Gallaecia
    Unha rota impecable, trialeiras moi traballadas e superdivertidas, avituallamentos do mellorciño, atención da organización de 10... Unha rota que queda marcada no calendario. Noraboa!!!
     

Compartir esta página