faltan 13 dias asi que idede :mrgreen:dando :mrgreen::culo :mrgreen::badair:badair :mrgreen::crybaby2 :mrgreen::flipa
wenas, ayer estuvimos dando una vuelta por alli y ya vimos que estaba casi todo marcado a la espera del 21, la verdad el terreno esta de vicio, esperemos no caliente mucho el sol , y se ponga muy seco, ademas creo muy acertado el cambio de zona, para asi dar nuevos alicientes a esta marcha. Venga animo nos vemos alli!!!
señor/a SALTACEPAS ondes andas que non comentas nada estos dias ou empachaches co churrasco da terra de Rosalia e Cela :biker
Non podo atender a todo. Estou chapando o rrecorrido da marcha deste ano que vos vou a meter unha pasada que veras eso vai por ti jose bike .O sabado vemonos para ver a marcha si ou si Quen dixo medo habendo hospitales :mrgreen:
Vexo que os piques estan a orden do dia. A ver que facedes despois no monte. Jose bike saltacepas tenche ganas pero non quere dar a cara, sera por que sempre lle ves o cu, xa que sempre vai diante tua. Do que di Tasende do recorrido, estou seguro que si que e acertado, este ano a cousa vai mellor, botaremos de menos o mar pero o cambio e bo. :cabezazo:cabezazo:cabezazo
que saltacepas =(scalpe06) abera qe ir o sabado hay pa deixarte en bergonza e tamen tirado no medio do monte qe nn creo qe te boten de menos por carballo :risa:risa:risa
faltan 11 dias asi que idede dando :rocker:rocker:rocker:rocker:rocker:rocker:rocker:rocker:rocker:burladia::burladia::burladia::burladia:
Mira Jose Bike eu non lle teño medo a nigun monte solo a algunhas persoas. Tes que saber que eu non sol ese tal saltacepas, nin idea de quen e, pregunta algen sabra que e. O sabado vemonos as caras no monte.
con tantos pikes eu xa non sei seir o sabado porque haber si teño que traer no colo pra casa asi que cidede dando con tranquilidad :sinfotos
scalpe eu a ti a cara vereicha se miro pa tras ti o qe me vas ver e a espalda seguido porque hasta che pasa diante un rapaciño no triciclo :meparto:risa:meparto:risa:meparto:risa:meparto
xa volo dixen o outro dia, ides asustar o personal e despois nonven nadie a marcha TRANQUILIDAD P O R F A V O R :mrgreen:la
jose bike, saltacepas e scalpe 06 esperovos as catro na praza do concello pra un acto de conciliacion, que esto non pode seguir asi por que imos acabar mallatanolatanolatanolatanolatano
de acordo señor canndale71, aver se se atreve a señor@ saltacepas a dar a cara se e qe ten guevines a delatarse e se se atreve ionvitoo a un :vino:vino
Uf que mal cannondale 71, estou acojonado este Jose Bike tenllas xuradas a saltacepas, imos ter que separalos, vanse pelear, espero que saltacepas sea mais rapido e de escapado. Jose bike, ti tranquilo que pa que non corra xa levo eu un pau e metollo na roda datras (de diante non a leva, vai facendo cabaliños) a ver si o das collido. BICOS A TODAS.[/:sofaCOLOR]
señor/a SALTACEPAS e PEPE BIKE estades reservando pra mañan por que non facedes ningun comentario ou e que estades entrenando as escondidas por que onte estando marcando o recorrido habia huellas de una de una cannondale,specialized e de trek :taz:globero