VI Ruta dos Lobos, A Fonsagrada 6 de Abril

Tema en 'Galicia' iniciado por DeportesFonsagrada, 22 Ene 2019.

  1. PEDALINI

    PEDALINI CLIMAWORK

    Registrado:
    11 Oct 2009
    Mensajes:
    2.142
    Me Gusta recibidos:
    739
    Ubicación:
    CORUÑA
    Con el trabajo y buen hacer que nos preparáis siempre , como para perdérsela ....jajajajjaja no hay V sin VI .
    Ahí estaremos más de un Trasteril !!!!!

    Nos vemos
     
    • Me Gusta Me Gusta x 3
  2. oqueimao

    oqueimao Miembro Reconocido

    Registrado:
    18 Oct 2010
    Mensajes:
    1.036
    Me Gusta recibidos:
    148
    Ubicación:
    entre Vigo e Bon
    Strava:
    Uno más apuntado, creo que ofrecéis una amplio abanico de actividades que provoca cierta intriga, curiosidad y por lo tanto ganas de desconectar un par de días de la monotonía habitual.
    Ya llevo asistiendo unos cuantos años a las mismas rutas y ya era hora de cambiar de aires e ir a la provincia de Lugo aunque cueste un guevo renovar el bono-bici, jajaja

    Espero con cierta ilusión disfrutar de esa ruta que con tanto esfuerzo nos estáis preparando,

    Un saludo
     
    • Me Gusta Me Gusta x 2
  3. DeportesFonsagrada

    DeportesFonsagrada Miembro activo

    Registrado:
    8 Feb 2014
    Mensajes:
    136
    Me Gusta recibidos:
    151
    A día 6 de Febreiro temos que comunicar que tan so temos dispoñinbles 79 prazas para a VI Ruta dos Lobos, se tes pensado asistir, por favor, non o deixes para moi tarde!

    Gracias a todos por confiar en nós! esperamos non defraudarvos!
     
  4. trashorras

    trashorras Miembro Reconocido

    Registrado:
    9 Sep 2014
    Mensajes:
    1.050
    Me Gusta recibidos:
    452
    Ubicación:
    Galicia
    Bueno,pois este ano parece que andiven a tempo...espero que o fixera ben porque casi hay que ser informático para inscribirse eh....jajajjajaja..;):D:D
     
    • Me Gusta Me Gusta x 2
  5. JOLIN

    JOLIN Miembro Reconocido

    Registrado:
    1 Jun 2005
    Mensajes:
    3.872
    Me Gusta recibidos:
    2.285
    Ubicación:
    A CORUÑA
    Vamos que volas quitan das mans... para os indecisos, vídeo do home do tempo de tve1 Martín Barreiro gozando o ano pasado na seimeira de Vilagocende na ruta dos Lobos (no minuto 01:50)...

     
    • Me Gusta Me Gusta x 3
    Última edición: 7 Feb 2019
  6. DeportesFonsagrada

    DeportesFonsagrada Miembro activo

    Registrado:
    8 Feb 2014
    Mensajes:
    136
    Me Gusta recibidos:
    151
    Sí a verdade é que temos un sistema de inscricións moi "tradicional" :) polo que vos pedimos disculpas, xa que non é sinxelo e de seguro causa bastantes molestias. Temos que ir contestando un por un cada email, chamadas, whatsApp, mensaxes... polo que tampouco son rápidas as contestacións ou aclaracións. Ainda que así tamén ten algunha cousa de bo, como por exemplo nos permite facer cambios de inscrición, devolucións en caso de lesións e outros detalles personalizados. Pero temos que aclarar, que dende o primeiro ano decidimos facelo así, porque co que aforramos na pasarela de pago, chips e demáis invertímolo ó 100% na ruta (equipos de emisoras, repetidores de emisión, avituallamentos e demais loxística, etc) pero en realidade todo en esta ruta é así, rudimentario e artesanal, con moito traballo de xente que nos axuda a preparala á que aproveitamos e lle damos as gracias.
     
    • Me Gusta Me Gusta x 2
  7. DeportesFonsagrada

    DeportesFonsagrada Miembro activo

    Registrado:
    8 Feb 2014
    Mensajes:
    136
    Me Gusta recibidos:
    151
    400 inscritos!
    Logo da reunión desta mañá, acordamos deixar ata este venres día 15, para que realicen o pago os que aínda non o teñen feito e para que se inscriba algún que andivera tarde!
    400 inscritos.jpeg
     
  8. rondallas

    rondallas Miembro Reconocido

    Registrado:
    22 Feb 2012
    Mensajes:
    2.393
    Me Gusta recibidos:
    699
    Ubicación:
    vigo
    Buenas ya queda menos para el día de los lobos.
    imagino que habrá hora de corte, para a hacer la ruta larga.

    Sabéis ya en km será el corte y a que hora?

    Saludos
     
  9. JOLIN

    JOLIN Miembro Reconocido

    Registrado:
    1 Jun 2005
    Mensajes:
    3.872
    Me Gusta recibidos:
    2.285
    Ubicación:
    A CORUÑA
    Imos ir caldeando o ambiente que parece que haberá que volver a tirar de roupa de inverno que no Acivro non pasaremos calor, isto si se cumpre a previsión aínda moi previsión...

    No encoro de Salime, este ano, volvemos ter nivel baixo deste xeito poderemos caer sen chegar ao remollón como algún biker en anos anteriores.  
    :confused:


    [​IMG]


    :D

    [​IMG]
     
    • Me Gusta Me Gusta x 1
    Última edición: 26 Mar 2019
  10. nevarada

    nevarada La Mona BTT

    Registrado:
    13 Jun 2013
    Mensajes:
    530
    Me Gusta recibidos:
    254
     
    • Me Gusta Me Gusta x 1
  11. JOLIN

    JOLIN Miembro Reconocido

    Registrado:
    1 Jun 2005
    Mensajes:
    3.872
    Me Gusta recibidos:
    2.285
    Ubicación:
    A CORUÑA
    En media hora es el gran día, despacito como dice la canción que no hay prisa, suerte y non mancarse.

    TEMPOS LOBOS 2019[4664].jpg
     
    • Me Gusta Me Gusta x 1
  12. rondallas

    rondallas Miembro Reconocido

    Registrado:
    22 Feb 2012
    Mensajes:
    2.393
    Me Gusta recibidos:
    699
    Ubicación:
    vigo
    Enhorabuena a organización, voluntarios, protección civil y todos los que hacéis posible esta espectacular marcha, una de las mejores sin lugar a dudas.
    Volveremos
     
    • Me Gusta Me Gusta x 1
  13. nevarada

    nevarada La Mona BTT

    Registrado:
    13 Jun 2013
    Mensajes:
    530
    Me Gusta recibidos:
    254
    Mágoa de tempo, pero aínda así a xente que saiu foi de dez. Todos con boa predisposición e ningunha mala palabra, vaia luxo de participantes. Así é moi doado facer calquer cousa, moitas grazas.



     
    • Me Gusta Me Gusta x 2
  14. trashorras

    trashorras Miembro Reconocido

    Registrado:
    9 Sep 2014
    Mensajes:
    1.050
    Me Gusta recibidos:
    452
    Ubicación:
    Galicia
    Solo faltaría que alguien vos botase a culpa do mal tempo..jajajjaja.., o ano próximo levar os ovos a Santa Clara .
     
    • Me Gusta Me Gusta x 1
  15. JOLIN

    JOLIN Miembro Reconocido

    Registrado:
    1 Jun 2005
    Mensajes:
    3.872
    Me Gusta recibidos:
    2.285
    Ubicación:
    A CORUÑA
    Moito mérito ten a Organización completa da Fonsagrada, incluindo os achegados a botarlles unha man. Onte fun en solitario a facer o tramo da ruta larga que non poidemos facer o sábado e, xa veredes nas fotos, a maioría do traballo que fixeron non o vimos na ruta pero ahí quedou e, si tedes ocasión nas vindeiras datas sería unha homenaxe a eles pois está completamente desbrozado e ciclable.

    Tanto a estrada da república, o entorno da cola do embalse, o novo tramo debaixo da línea de alta tensión pero, sobre todo, o single-track baixando Pedras Apañadas son "bocato di cardinali". Eso sí mellor ir en compañía e con unhas barriñas de chourizo na mochila.

    E non deixar de saudar a Ramón o do pilón da Gramalleira, un crack. :D


    [​IMG][​IMG]
     
    • Me Gusta Me Gusta x 2
    Última edición: 12 Abr 2019
  16. trashorras

    trashorras Miembro Reconocido

    Registrado:
    9 Sep 2014
    Mensajes:
    1.050
    Me Gusta recibidos:
    452
    Ubicación:
    Galicia
    Eu irei sin falta , quedeime cas ganas , pero con sol a poder ser...jejeje..:rolleyes:
     
    • Me Gusta Me Gusta x 1
  17. nevarada

    nevarada La Mona BTT

    Registrado:
    13 Jun 2013
    Mensajes:
    530
    Me Gusta recibidos:
    254
  18. JOLIN

    JOLIN Miembro Reconocido

    Registrado:
    1 Jun 2005
    Mensajes:
    3.872
    Me Gusta recibidos:
    2.285
    Ubicación:
    A CORUÑA
    FOTOS comentadas onroad da ruta corta do sábado:

    https://photos.app.goo.gl/LxUmDmG9bWPjGC6SA

    Panorama 5.JPG
     
    • Me Gusta Me Gusta x 2
  19. JOLIN

    JOLIN Miembro Reconocido

    Registrado:
    1 Jun 2005
    Mensajes:
    3.872
    Me Gusta recibidos:
    2.285
    Ubicación:
    A CORUÑA
    Agardando pola melloría do tempo, o Xoves fun facer o percorrido da ruta larga que non fixéramos o sábado. a paisaxe como decía é espectacular pero con mal tempo pode ser unha terrible penitencia de ahí o acerto de meternos a todos pola ruta corta. Imos pola reportaxe comentada:

    https://photos.app.goo.gl/JH8yM92TnmbCWhYh6

    Panorama 10.JPG
     
    • Me Gusta Me Gusta x 2
  20. PEDALINI

    PEDALINI CLIMAWORK

    Registrado:
    11 Oct 2009
    Mensajes:
    2.142
    Me Gusta recibidos:
    739
    Ubicación:
    CORUÑA
    Pues como el dia D hubo que abortar la ruta larga, ayer decidimos 9 Trasteriles que sería un buen dia para hacerla completa y la verdad que fue muy acertada la decisión jajjajajaja el terreno estaba inmejorable, después de los días previos de riego , que la organización tenia contratados ;).
    Mención especial al padre de Jolin , que a sus 85 años anda con el patrol por esos caminos de montaña de A Fonsagrada con la tranquilidad , como nosotros por la A6 ....... ESTE SI QUE ES UN CRACK ¡¡¡¡¡ Y nos tenía preparado un avituallamiento a mitad de ruta, que nos dio alas ( nunca mejor dicho, hasta aquí puedo leer, ya deduciréis jajjjajaa) .

    Desde aquí agradecer a la chica del albergue Os Chaos que nos permitiera asearnos ....GRACIASSSS , pero bueno es A Fonsagrada , la verdad que no esperas menos , solo buen recibimiento y amabilidad .


    https://photos.app.goo.gl/kzTtuHEugrh3NHEw9

    Por supuesto volveremos !!!!

    NOS VEMOSSS
     
    • Me Gusta Me Gusta x 1

Compartir esta página