VIII Travesia Xabier Ortiz en Legazpi (Hegialde) en 3 de junio

Tema en 'Pais Vasco / Euskadi' iniciado por eskatubeer, 19 Mar 2012.

1. eskatubeer

eskatubeer Miembro

Me Gusta recibidos:
    7
    Kaixo.
    Añadimos unas fotos de como llegar a Legazpi desde Oñati y Zumarraga, y de como llegar a Laubide, el punto de salida.
    Legazpi.jpg Laubide.jpg

2. Ttikiegi

Ttikiegi Man in black

Me Gusta recibidos:
    3
    uno de los mejores recorridos de las martxas de la zona, bien organizado, ... Otro año más, habrá que ir!

3. trantxi

trantxi Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Aupa Ttikiegi! milesker animo ta hemen eongo gaituk zuen zai,saiatuko gaituk aurten ere gustora bidaltzen jendea!!
    Aioo!

4. gorkaitz

gorkaitz Miembro

Me Gusta recibidos:
    3
    mal dia mañana para la travesia,menuda esta cayendo...haber si mañana ocurre un milagro y luce el sol

5. eskatubeer

eskatubeer Miembro

Me Gusta recibidos:
    7
    Primero muchas gracias a los 168 valientes. A pesar de que el tiempo no ha acompañado, estamos muy contentos con el resultado. Este año hemos echado en falta la asistencia femenina, haber si para el próximo año os animáis.
    Pronto publicaremos las fotos, se podrán ver desde nuestro facebook, https://www.facebook.com/pages/Xabier-Ortiz-BTT/178278278952827.
    Esperamos que el próximo año también nos visite nuestro diablo.
    Queremos agradecer también el servicio que ha prestado Godoy Bike & Ride, ha sido de primera.
    Esperamos vuestras opiniones para que la travesía del próximo año sea mejor.

Lehenik eta behin mila esker etorri zareten 168 ausartei. Nahiz eta eguraldiak ez duen lagundu, oso pozik gaude emaitzarekin. Aurten nesken partehartzea faltan bota degu, ea hurrengo urtean animatzen zareten.
    Laister argazkiak igoko ditugu, facebook-en ikusi ahal izango dituzue, https://www.facebook.com/pages/Xabier-Ortiz-BTT/178278278952827.
    Ea hurrengo urtean ere gure deabrua bisitatzen gaituen.
    Eskerrak ere Godoy Bike & Ride-i eskaini duen zerbitzuagatik, primerakoa izan da.
    Zuen iritziak jaso nahi ditu hurrengo urteko trabesia hobeagoa izan dadin.

6. eskatubeer

eskatubeer Miembro

Me Gusta recibidos:
    7
    Última edición: 4 Jun 2012
  7. Araotz

Araotz senderista trialero

Me Gusta recibidos:
    2
    Martxa edarra aurtengua,naiko jateko ondo markauta ta giro ona,eta deabruarena kristona,ondiok barrez nago.

8. roldi

roldi Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    deabru hori ezagutzen dot ba,ziklokrosseko karreratan giro honena jartzen dauena da.
    pena bat da igandeko martxa galdu izana,goixian euri antza ikusi ta atzara bota nintzen.

Compartir esta página