Va haber que preparar una etapa pal añu que vien, algo parecio a esto del Tour, con estos videos nun tien na que ver lo de la tele Muchas gracias felix por enseñarnos estes coses de "camara oculta" son una pasada
angelin, yo mañana estare dormiendo la mañana, despues de currar toda la noche,pero el viernes mi intencion es salir a los dominios de la braña del rio..... asique si quieres a las nueve y media delante de DAVID
Vaya cantidad de tráfico que había hoy por ahí yera momento pa facer amistaes, mas que pa andar en bici jejejjeje
Yo quede a les 15:30 , en principio sin destino, sobre la marcha.Vosotros pa onde tirais? Igual mos ajuntamos si salis sobre esa hora
pa´mi ye muy apurao, buena hora pa´mi ye de 4 y media a 5, si quereis tirar pa´arriba de laviana avisarme y si no bajo pa´el alba. Manifestaos como gusteis.....
Bueno al final esti sal un poco mas tarde de currar asique quede a les 4:30 , si podeis a esa hora salimos tos juntos, decidan ustedes sitiu.saludos
Para todo aquel que le interese salida hoy por la tarde, MAO Y YO quedamos de 04:30 a 05:00 en el puente de sienra(blimea).... Salú