Gracies companys !! les fotos quant pogeu... que a veure si surto, jeje Temps 5h 31m a veure si l'any que ve mijoro
QUOTE=oskarus;13439700]Con 5h 31m no llevabas fotógrafo oficial? ;-)[/QUOTE] Si claro !!! Aqui va una... es que no tube bastante y me subi al monasterio :amo Ver el archivo adjunto 2563637
Per fi han sortit les clasificaciones, el 515 amb 6 h 52 minuts. l'any que ve tornarem, encara que quan vaig acabar vaig pensar que mai més tornaria. gràcies.
pues supongo que si, no se si me pasaste o siempre fuistes delante pero yo era uno que le cojian unas rampas de caballo iba con un maillot de orbea color azul, supongo que es difícil acordarse ya que con el cansancio uno solo iba pendiente del camino.
No, no es tan simple como eso. La hago cada año, y me ha encantado cada año. Me sabría mal no volver a hacerla. Por tanto, si este año he visto algo que no me ha gustado, prefiero decirlo que no ir más. Si lo cambian y yo ya no estoy, ¿qué más me da? Ya te oí Hiciste el mismo tiempo que yo, y al llegar oí a uno decir que no volvía nunca más. Lo primero que pensé es que al día siguiente ya habría cambiado de idea y que el año que viene volvería
yo tmb dije que no volveria y ya estoy pensando el año que viene en como bajar el tiempo.... tiempo: 5h 32'. Vi mucha gente con rampas, se pasa mal cuando te pegan.
jejej sí, la venganza es un plato que se sirve frio jajjajaja, tenía unas ganas de llegar. ofrecia dátiles a la peña jajajaj que momentos de sufrimiento y te viene un pirao que si quieres un datil 20€ jajajaj
Jejeje... Me parece que todos pasamos por lo mismo, el cansancio, algunos con rampas, el pensar en no volver a repetirla... Aunque, y veo que no solo es mi caso, esa idea duró poco tiempo... Mi tiempo, 5h 25min, pero no acabo de estar contento ya que el año pasado lo acabé en 4h 51min... No se que me pasó y tuve rampas durante los últimos 20/30km finales... Y la verdad es que no se por qué ya que nunca me cogen, quizás empecé demasiado fuerte o bien utilicé el plato pequeño demasiado y no suelo hacerlo normalmente... O simplemente no era mi dia! Saludos!!
La mayoría de gente que conozco tardo mínimo 20 minutos más, lo que no entiendo es como el primero puede llegar en 3:40 o algo así, me parece inhumano, llevaba super ¿??
Gràcies per penjar-lo. He posat l'enllaç al nostre facebook. Que també hi ha fotos del dia. Em sembla que el perfil nostre (gens complert com el del teu trak, evidentment) és molt semblant. Ahir em van comentar que algú altra li van sortir amb el GPS uns 78 / 79 Km i el desnivell acumulat molt més pròxim al nostre que el teu. Si en Nacho pot penjar-les en te unes 1.200; més unes d'en Joan Vilaplana que estava a Santeugini que no se el nombre. Se que algú més en te d'un altra punt i quant estiguin seleccionades faran el mateix camí. Això de la tecnologia ens fa anar de cul. A mi almenys. Lo dels avituallaments (tots) francament em posa les piles. A mi no em fa gràcia el que expliqueu. Personalment no vull que passi el que expliqueu. L'aventura aquesta la vàrem començar uns amics fa 15 anys amb la motxilla carregada i a l'esquena. La segona també. A partir de la tercera la vàrem muntar (+/-) com ara per que hi participes altra gent. No recordo quina va ser la última vegada però el nostre camí era pujant pel "cremallera". Potser en la 5a per despreniments i pels focs de Montserrat de l'any 2000. No serem nosaltres qui la vulguem fer malbé. Jo no ! He estat sempre a l'organització o col·laborant-hi (2 anys no va ser així per altra feina). En els últims 6 anys he ajudat a descarregar els vehicles amb la mercaderia sobrant. Una família de Sant Joan ens deixa un pati privat per fer la recollida, la càrrega i descàrrega de tot el material. Sempre sobra gènere per que sempre fa por fer curt. Fa mal veure tant de menjar tirat i fet malbé pel recorregut. Potser enguany em fet just en algun lloc. Peró, i no és excusa, a cada avituallament hi ha de tot. No cal carregar per quant tinguis gana o per si un cas i desprès tirar-lo. Quant tinguem sumades les calories totals / ciclista us les posaré. 1/2 plàtan (de Canàries) + 1/2 taronja (de València) + 1/2 poma (de Sant Joan Despí) + fruits secs (de no se on) + la xocolata (de menjar) + sucs (2 tipus) + Coca-Cola (a cada control/avituallament). Els bocates. La coca de Monistrol. Potser caldria posar isotònic a tots els llocs. Jo estava a Santa Cecília des de les 12:00 (amb la furgo vaig fer tot el recorregut control per control) i quant ens van dir els que faltaven i el que teníem a la una del migdia, ufff, quina patinada. Repeteixo, no és cap excusa, però ens va sembla que era suficient tot plegat. Potser va fer més calor del habitual. Lo dels DONUTS a Castellbisbal ... no se que dir-vos. Molt de greix, no? Vaja rotllo m'ha sortit. Perdoneu per la pallissa. Serà de tonto no escoltar (llegir) per corregir. (nosaltres) Enguany ja ens han proposat un recorregut per l'any vinent una mica allunyat de La Puda. A veure si tenim sort i el podem fer servir pel 2012 Gràcies per participar. Una abraçada.
Realmente espectacular! Me gustaría verlos como suben y bajan, ha de ser impresionante... El problema es que al participar, no los puedo ver... Jejeje
Silbici, a mí em van sortir un total de 4.500 kcal que vaig cremar! Per 2012 ens vols canviar La Puda? Que dolents sou, ara que començo a coneixer el recorregut!!! Jajaja
Qué tengo que hacer para llegar a estos tiiiemmmpooooossss! A parte de quitarme unos 10 años, claro está!
Me parece que el primero compite en elite, por casualidad es este? http://www.sitiodeciclismo.net/coureurfiche.php?coureurid=21278 Yo personalmente me lo planteo de forma realista, el año pasado hice el 109 o asi (este año me he retirado) y me lo tomo como una competicion contra mi mismo, contra los de mi edad (43) y contra los que por trabajo, obligaciones etc pueden entrenar lo justito, el año que viene pretendo volver y eso que al "terminar" tambien dije que nunca mas, queria vender la bici!!! y volvere con la intencion de quedar entre los 150-200 primeros, ese es mi objetivo realista... Lo que comentais de la gasolina super... bueno... en elite no es extraño que eso se utilice, pero nunca podremos asegurar si este es el caso o no, yo creo que un elite yendo limpio si puede sacar estos tiempos que logicamente a los que entrenamos y vivimos de otra forma nos parecen de otro planeta... un saludo