Hoy salida para repasar y repisar la marcha con muy buena compañía y con el terreno perfecto para este menester.Se queda un circuito espectacular con muchas vistas al principio y trialeras espectaculares. Mañana pasaré unas fotos de la ruta. Esto ya vaaaaa.
venga esas fotos de la salida de hoy . Si señor buen circuito se les va a quedar para la marcha , pistas y sendas nuevas. Saludos.
I'm sorry very very much, pero hoy no he podido pasar las fotos. Así que mañana. Y si da tiempo pasaré las del google earth. Saludos a todos los seguidores del post.
este es el enllaç de picasa:https://picasaweb.google.com/111095290072735581250/1023PremarxaCallosa?authkey=Gv1sRgCOLUl7PliuT-gAE
Vos deixe un enllaç molt interesant per a saber el calendari de tots els esdeveniments esportius de la vostra zona!!! Com no, ja podeu trobar la marxa MTB de Callosa d'En Sarrià!!! http://www.mapagenda.com/#!events;la=38.6175626;lo=-0.1654693;z=11
ok has pres una sabia decisió, si has fet la serra dels plans i has pujat la costera de la mare de deu, anirás molt bé, açí en trobaras una costereta pareguda, jaja i per l'altra banda no tindràs temps a pegar cap de caladeta fins al final. T'AGRADARÀ SEGUR, Esta marxa es agrada molt a la gent endurera d'alcoi. Salutacions, Ah!, el dimarts també vaig fer els Plans, a vore si anavem junts i no ens hem enterat. Anaves amb el Ruben Kona?
vaig vore una ibis,i anava en Ruben Kona, a més a mésell i jo erem els que feiem les fotos. L'esmorçar va ser al pic dels Plans. https://picasaweb.google.com/106551001841224602725/20111101_ElsPlansRegadiuCreuetes, veges si estás per ahí!
Jeje jo no estic...està un amic... jo vaig eixir 30 min mes tard i ja no vam coincidir!!! La setmana que be segur que si
Esto ya va en marcha!!! queda menos de una semana!!! ya esta casi todo preparado!!! a disfrutar del MTB!!!! ahh! y recordad que las inscripciones son a través de: www.ccsarria.es
Si que es pot el dia de la marxa; però canvia un poc el preu.... Anticipada: 12€ federats, 15€ no federats. El dia de la marxa: 15€ federats, 18€ no federats. Si ho teniu clar, millor que feu la preinscripció, així evitareu les cues.