XVIII Ruta do Salmón 14 (18/05/14)

Tema en 'Galicia' iniciado por praxtoneitor, 26 Mar 2014.

  1. praxtoneitor

    praxtoneitor Miembro

    Registrado:
    17 Jun 2013
    Mensajes:
    48
    Me Gusta recibidos:
    7
    Como ven sendo habitual por estas datas, presentámosvos o cartel da decimo octava edición da ruta do salmón que se celebrará o vindeiro 18 de maio en A Estrada, (Pontevedra), coincidindo coa festa gastronómica adicada o rey do río.
    E por iso que vos convidamos a todos a participar nesta ruta da que para abrir boca vos presentamos o cártel.
    Como veredes, este ano adicamos a ruta a Alex Marque, ciclista gañador da última edición da volta a Portugal, alí estará él con nos para animarnos en quen sabe, tal vez o que se anime sea él pero a participar connosco.
    Sobre a inscripción, track, e demais información, pouco a pouco será colgada tanto por aquí, como polo facebook da peña bikestrada, como na propia web da peña bikestrada.
    [​IMG]
     
  2. praxtoneitor

    praxtoneitor Miembro

    Registrado:
    17 Jun 2013
    Mensajes:
    48
    Me Gusta recibidos:
    7
    Publicamos a normativa da ruta, nos vindeiros días teredes aberta a inscripción da ruta, como OPCION poderedes contratar tamén a comida nun restaurante da vila a un prezo de 8 euros.

    REGULAMENTO DA “XVIII “RUTA DO SALMON” – HOMENAXE A ALEJANDRO MARQUE PORTO.

    1. O Excmo. Concello de A Estrada coa colaboración da PEÑA CICLISTA BIKESTRADA – FEDEROPTICOS FONDEVILA E REALE SEGUROS A ESTRADA, organiza a “XVIII RUTA DO SALMON” ó DOMINGO 18 de maio de 2014.

    Esta marcha non ten carácter competitivo, conta con un percorrido de 40 km. e posuír un grao de dificultade medio/baixo. Na edición deste ano adicamoslle unha moi merecida homenaxe ao noso compañeiro, amigo, gran ciclista e mellor persoa Alex Marque que, cousas dos dirixentes do ciclismo, despois de 4 meses de que un “plumilla facil” sacara unha nova infundada nun xornaliño de tirada nacional ainda siguen esperando a que a Real Federación Española de Ciclismo lle de a gana de dar a cara.

    Señores da Real Federación Española de Ciclismo 4 meses dan para moito se queren ser legais e as persoas honradas como Alejandro Marque teñen que seguir traballando e disfrutando do ciclismo. Unha pregunta que nos facemos dende este modesto club, a quen protexe a Federación Española de Ciclismo? A Alejandro Marque? Nos pensamos que mais ben esta protexendo a determinado equipo ciclista e sacrificando a un honrado traballador.

    2. A ruta está aberta a todos os afeccionados á bicicleta de montaña con un máximo de 600 participantes (seleccionados por data cronolóxica de inscrición) maiores de 16 anos. Os menores de 18 años precisarán de autorización paterna. O participante, coa súa sinatura e baixo a súa responsabilidade, recoñece ter a idade esixida para participar na actividade.

    3. A taxa de inscrición será de 6€ por participante ata o 16 de maio as 23,00h. A partires deste dia non se faran inscripcions.

    4. A proba ten un seguro de accidentes coas seguintes coberturas:

    Asistencia Sanitaria.- Ilimitada

    Morte.- 6.010,12€

    Invalidez.- 6.010,12€

    5. Todos/as os/as participantes deberán seguir os horarios e lugares de partida e paso reflectidos na información xeral, debendo presentarse desde as 8:30 a.m. hasta 15 minutos antes da hora de saída para recoller o dorsal.

    6. A saída da marcha terá lugar ás 10:00 a.m. no campo de futbol da Baiuca da Estrada (saida da Estrada cara Ourense) lugar onde se atopan a zona de vestiarios, duchas etc.

    7. Só serán considerados participantes da “XVIII RUTA DO SALMON” aqueles/as que realizaran debidamente a inscrición e leven o dorsal visible. Dito dorsal será facilitado pola organización.

    8. Haberá dous puntos de avituallamento (un deles inclúe un reagrupamento) a disposición de todos os participantes. É de obrigado cumprimento a conservación e o coidado do entorno facendo uso das bolsas do lixo e dos contedores nos avituallamentos.

    9. A organización establece como obrigatorio o uso do casco protector.

    10. A ruta estará sinalizada, aconsellando a cada participante respectar en todo momento o itinerario e o ritmo marcado pola organización. De no ser así, os participantes que sobrepasen o vehículo que abre a marcha, así como os que pretendan seguir na ruta despois das 15:30 p.m. remataran baixo a súa enteira responsabilidade, sen ser controlados pola organización e cos riscos que conleva. Abrindo a marcha e sempre cinco minutos por diante do grupo de cabeza circulara un quad para posíbeis eventualidades no percorrido, a este vehículo de cabeza non se lle poderá adiantar baixo ningún concepto.

    11. A organización disporá de ambulancia, asistencia sanitaria de primeiros auxilios e asistencia mecánica de pezas (que corren a cargo do participante) durante a celebración da marcha.

    12. A organización no se fai responsable dos accidentes sufridos polos participantes durante a celebración da marcha, debendo entenderse que os participantes inscritos asumen e coñecen os riscos propios e habituais do deporte en BTT, non obstante por parte da organización prestaralles a asistencia de primeiros auxilios, dentro dos medios que se dispoñan.

    13. Todos/as os/as participantes inscritos/as na marcha están amparados/as por un seguro de Accidentes, polo que e requisito indispensable que no momento da inscrición figure con exactitude e claridade o nome, os apelidos e o DNI. de ditos participantes.

    14. Todos/as os/as participantes da marcha e colaboradores de esta, considéranse en excursión persoal e deberán cumprir as normas do vixente Regulamento de Circulación, sendo cada un deles responsable das infraccións que puidesen cometer.

    15. A organización resérvase o dereito de modificar aquelo que crea convinte, co fin de garantir o bo desenvolvemento da marcha.

    16. A sinatura da inscrición por parte do participante, dos seus pais ou titores no caso dos menores de 18 anos, implica ter lido, entendido e adquirido o compromiso que a continuación se expón:

    Eximo de toda responsabilidade que, na participación da “XVIII RUTA DO SALMON” , puidese derivar como perda de obxectos persoais, débedas ou gastos que se puidesen contraer, lesións propias ou a terceiros, a Concello da Estrada, Peña Ciclista Bikestrada,Federopticos Fondevila e Reale Seguros A Estrada, sponsors ou patrocinadores, directivos, empregados e demais organizadores da marcha.

    Así mesmo conozco e estou de acordo coas coberturas do seguro que ten a proba, renuncio a toda acción legal (non limitada ao risco de lesións), como consecuencia da participación na marcha.
     
    Última edición: 31 Mar 2014
  3. gachan

    gachan Miembro Reconocido

    Registrado:
    17 Ago 2011
    Mensajes:
    3.049
    Me Gusta recibidos:
    671
    Ubicación:
    La Coruña
    la anoto en el calendario,posiblemente participemos unos amigos.
     
  4. mpermar

    mpermar Miembro activo

    Registrado:
    25 Abr 2010
    Mensajes:
    233
    Me Gusta recibidos:
    110
    Los de la federación no dan la cara para proteger a Alex Marque, pero no te preocupes que pronto aparecerán para llamaros la atención por organizar rutas fuera de su impuesto revolucionario.

    Mucha suerte con la ruta. Tiene muy buena pinta. Habrá que pasarse.
     
  5. praxtoneitor

    praxtoneitor Miembro

    Registrado:
    17 Jun 2013
    Mensajes:
    48
    Me Gusta recibidos:
    7
    Ahora ya escribo a título personal, ya no como colaborador de la organización, lo que están haciendo con Alex Marque es para meterlos en la cárcel, y ya no por el hecho de que lo declaren culpable o inocente de unos hechos, sino que le están jodiendo su carrera profesional simplemente por falta de huevos a la hora de pronunciarse contra un equipo ciclista puntero como es el Movistar y por la demora en el tiempo sobre dicha pronunciación. Venga ya.
    De acuerdo contigo mpermar, lo llevan claro.
     
    • Me Gusta Me Gusta x 1

  6. Pinxkai

    Pinxkai Miembro

    Registrado:
    28 Jun 2013
    Mensajes:
    196
    Me Gusta recibidos:
    10
    Ubicación:
    Entre Lugo y Viveiro
    ¿Cuándo se abrirá el plazo de inscripción?

    Esta cae fijo..
     
  7. praxtoneitor

    praxtoneitor Miembro

    Registrado:
    17 Jun 2013
    Mensajes:
    48
    Me Gusta recibidos:
    7
    Se abrirá entre el 2 y el 3 de abril.
     
  8. praxtoneitor

    praxtoneitor Miembro

    Registrado:
    17 Jun 2013
    Mensajes:
    48
    Me Gusta recibidos:
    7
    Señores bikers, inscripcións abiertas desde ya en emesports.es/project/xviii-ruta-do-salmon/
     
  9. Pinxkai

    Pinxkai Miembro

    Registrado:
    28 Jun 2013
    Mensajes:
    196
    Me Gusta recibidos:
    10
    Ubicación:
    Entre Lugo y Viveiro
    Inscrito !! Ahora a la espera de la confirmación !!
     
  10. praxtoneitor

    praxtoneitor Miembro

    Registrado:
    17 Jun 2013
    Mensajes:
    48
    Me Gusta recibidos:
    7
    Permanecede atentos, en próximas horas serán publicadas fotografías da ruta.
     
  11. praxtoneitor

    praxtoneitor Miembro

    Registrado:
    17 Jun 2013
    Mensajes:
    48
    Me Gusta recibidos:
    7
    O prometido é débeda, ahí vai unha pequenísima mostra do que poderedes atopar na XVIII ruta do Salmón da Estrada.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Bueno, ainda nos queda algo de chollo, pero o máis importante xa vai por bo camiño.
     
  12. TAPONENCO

    TAPONENCO Miembro

    Registrado:
    24 Sep 2008
    Mensajes:
    247
    Me Gusta recibidos:
    11
    ESTIMADOS AMIGOS,

    Como vendo que o de non facer ruido, como parece ser se aconsellaba, fai o mismo efecto que rascar os pes cando che doe a cabeza vamos empezar de novo coa música.

    Despois de demasiados meses de espera e vendo que a Real Federación Española non lle da a Real gana de tomar xa unha resolución no caso de Alejandro Marque (igual teñen medo a que Movistar se enfade, porque todos sabemos a inxusticia que estan cometendo TODOS con el) volvemosvos a recordar o seguinte artigo.

    TODOS CON MARQUE. Sabemos que a pelota do caso de Álex está no tellado da Federación. Imos tratar de que o seu presidente entenda que agora mesmo non ten outro tema máis importante sobre a súa mesa.
    O que copiamos "entrecomiñado" é un modelo de texto pra lle facer chegar vía mail (mmolina@rfec.com) OU MELLOR POR FAX (915.420.341) rogándolle CO MÁXIMO RESPECTO que poña fin á inxusta situación do noso campión.
    PD.: Un consello. Podemos poñer unha alarma no móvil para que TODOS OS DÍAS á mesma hora nos recorde entrar no noso máil e pulsar o botón "reenviar". Se trata de facernos oír.

    Vale calquera texto, sempre con respecto; este é un exemplo:

    "A la atención del Sr. Presidente.
    Saludos, soy un@ aficionad@ galleg@ que, como tantos otros he tenido conocimiento a través de los medios de comunicación de la situación angustiosa en la que se encuentra una de las promesas más potentes de nuestro país en el deporte que se supone que a usted le toca proteger y defender: Alejandro Marque Porto.
    El motivo de tratar de comunicarme con usted no es otro que rogarle encarecidamente y con el máximo respeto que tenga a bien velar por los intereses de su protegido, Álex, anteponiendo esta labor, que debiera ser la primera en su orden de prioridades, a otros intereses económicos, políticos o comerciales.
    Es muy fácil rasgarse las vestiduras y decir que el nuestro es un deporte vejado y maltratado y que su imagen está muy deteriorada. Lo difícil parece ser protegerlo e impedir que determinados “agentes externos” hagan negocio con la honorabilidad de aquellos de quienes usted debiera ser adalid y defensor: los ciclistas profesionales.
    Creo que no debe pasar un solo día más sin que haya un pronunciamiento por parte del ente que usted preside. La situación es tremendamente grave, no solo para Alejandro y su futuro, sino para el futuro de nuestro amado deporte y usted es el principal responsable de que esta situación perdure en el tiempo.

    Atentamente, un verdadero amante del ciclismo."

    Espero que entendades que poñamos esto no Foro da Ruta do Salmón ainda que nada teña que ver coa mesma.

    GRACIÑAS A TODOS. FORZA MARQUE!
     
    • Me Gusta Me Gusta x 2
  13. TAPONENCO

    TAPONENCO Miembro

    Registrado:
    24 Sep 2008
    Mensajes:
    247
    Me Gusta recibidos:
    11
    O vindeiro luns teredes mais fotos da ruta e en nada datos do perfil.
     
  14. Abelardo Dubert García

    Abelardo Dubert García Novato

    Registrado:
    24 Abr 2014
    Mensajes:
    2
    Me Gusta recibidos:
    2
    Esta ruta é preciosa. Fíxena o ano pasado, e penso repetila. É moi doada e rodadora. Vale a pena. Trá-los 101, é a que farei logo.
     
  15. montemuiño

    montemuiño Miembro

    Registrado:
    7 May 2011
    Mensajes:
    78
    Me Gusta recibidos:
    5
    ruta muy chula intentare estar
     
  16. loscar

    loscar Miembro

    Registrado:
    17 Jul 2011
    Mensajes:
    104
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ummmmm tienen buena pinta esas fotos.......
     
  17. neno206

    neno206 Miembro

    Registrado:
    27 Sep 2010
    Mensajes:
    78
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ruta moi recomendable a todos os niveis de bikers, bonita,divertida e moi boa de levar,fixena o ano pasado e volverei este.
    É xa sabedes,entre todos podemos presionar:
    Apoio á Alex Marque
     
  18. alex_otero

    alex_otero Novato

    Registrado:
    29 Abr 2014
    Mensajes:
    19
    Me Gusta recibidos:
    0
    Deberíase falar cos responsables da entrega do Salmón de Ouro para que atrasen a entrega do premio a Alex Marque e así poida estar connosco na ruta
     
  19. alex_otero

    alex_otero Novato

    Registrado:
    29 Abr 2014
    Mensajes:
    19
    Me Gusta recibidos:
    0
    Por certo... Sábese algo do track da proba?
     
  20. alex_otero

    alex_otero Novato

    Registrado:
    29 Abr 2014
    Mensajes:
    19
    Me Gusta recibidos:
    0
    Justo hace una hora acabo de sufrir una rotura fibrilar en el gemelo... Con la ilusión que me hacía esta ruta... Intentaré llegar pero va a ser bastante justo
     

Compartir esta página