Zona Pitch Trencacames

Tema en 'Zona Levantina' iniciado por carpy, 1 Feb 2009.

Estado del tema:
Cerrado para nuevas respuestas
  1. Sergiktt

Sergiktt Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    35
    Tallat de dos metres, columpio, pasareles....
    Collons la trencacames, como cambia el cuento ;-D
    Veig que quan es parla de Mataro, surten dinars com bolets, Kulajy, jo hi anire igual, si vols venir per fer un test i explicar als trencas, que no n'hi ha per tant i que es divertidissim, nomes amb alguna sorpresa/Trampa, que nomes esta a l'abast d'algun local i teu ;D pero que el 90% es per tots els publics, tu mateix...
    Per anar-hi amb comitiva ho hem de decidir i dirls-hi, pero veig que a la gent sel's complica. :badair
    JAJAJAJA.
    :banda :punky

2. RIGODON74

RIGODON74 Miembro

Me Gusta recibidos:
    2
    Que hem de fer demà?

3. carpy

carpy Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    2
    Al final ja que l'albert de la garriga no pot venir per que no te cotxe anire a casa seva .Les baixes del trencas per aquesta setmana es molt gran nomes quedem amb actiu 2 o 3 trencas que esta passannnnn?
    Rigodon no tens un dinar amb el tigret ,avui al mati e parlat amb ell i diu que no vindra per aixo

4. carpy

carpy Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    2
    AVUI la feina era localitzar trampas i son per algu molt especial que ja es donara per aludit jejej .Be un saltet despres de 100 escalons amb caiguda sobre l'escala ,un salt petit i alguna coseta mes visca la trencadur ¡¡¡¡¡¡¡¡

Adjuntos:

Última edición: 14 Mar 2009
  5. Devil-

Devil- Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    103
    Molaaaa ;)

6. RIGODON74

RIGODON74 Miembro

Me Gusta recibidos:
    2
    Al final "un polvo rápido" hemos salido en Tigret, en Xop, en Rigodon y un tal Marcos que el pobre se ha presentado con una rigida sin suspensión y sin dibujo en la rueda delantera (con dos *******) resulta que el pobre era un super ralliman cosa que ha quedado patente en la subida a la torre del moro. Total que hemos bajado hasta Llinars depues hasta la torre del moro con trialera de subida, almuerzo, dos corriols muy guapos, remontada hasta can bordoi, trocito de pista asfaltada y el descenso de la balena, can tapies y a las 10:30 en casa. En definitva un buen "polvo rápido"

7. carpy

carpy Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    2
    Aixi m'agrada rapid i aviat a casa .Com es que no heu anat a fer la baixada del tigret que encare esta verge i el salt de can derrocada
    Si en Marcos en un ralliman avui anave amb casco i guants ? perque el ultim dia que va acabar amb les palmes de la ma pelades a consecuencia de una caiguda jejej.Es un bon element

Última edición: 16 Mar 2009
  8. carpy

carpy Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    2
    Avui per diferents hitorias els trencas estavem separats uns a casa amb grip,lesionats ,malats ,amb poques ganas de sorti ect .L'albert de l garriga i jo hem sortit per els cingles de berti .La primera ideia era anar el sot de bac pero al final una proposta de ultima hora triunfa DH DE L'AMETLLA.Sortim de la garriga per la doma amb direccio a can sous per una infinitat de corriols made in albert .Un cop a dalt de can sous teniam que buscar la sortida del DH gracias al watpoint d'en sergi amb un moment trobem el inci ,coll... nomes comença amb fret une bone baixada tecnica .Anem baixant i molt divertid i de bon fer a part de dos tallats que mes que tallats son cafe amb llet jejej .Un cop a baix esmorça i cap amunt a can sous i tot una seria de puja i baixa per corriols,rieras ect tipica sortida de la garriga .Donat voltes trovem un salt i una passarela per saltar que feia por per lo malt feta que estava quina por @10

Adjuntos:

9. Kulajy

Kulajy TRIALMAN

Me Gusta recibidos:
    0
    Bueno , bueno aquesta sortida sa de repetir quna tots es tiguem en forma, quina bona pinta tenen aquest salts , ara pa paserela ridicula, miram i no amb toquis.

10. Sergiktt

Me Gusta recibidos:
    35
    Buenu trencas, ahir no em vau voler ensenyar les trampes :fumador pero veig que us cuideu tots força be, la questio era disimular per no venir a Mataro!!!
    Que et va semblar el descens jaume?? dificil??
    Jo vaig repetir Burriak, es farregos, pero algu te de fer la feina bruta, no???
    Ahir va ser exepcional, com sempre!
    Ja tinc ganes de veure el putu tallat de 2 metres, fes-me un WayPoint i hi vaig aquest vespre. :boom

Ens veiem.
    Trencas

PD(Jaume dema o aixi actualitzare el blog, veuras en el video que a Mataro i va anar un trenca ;)

11. Devil-

Devil- Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    103
    Cuando le tires al cortado haz fotos, que las queremos ver ;)

12. Kulajy

Kulajy TRIALMAN

Me Gusta recibidos:
    0
    Ok y si puede ser tb un video, para que veais que os hacemos un poco la competencia, jajaja.

13. Meta5.10

Meta5.10 Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Ya veo que ayer me lo hubiese paaasado bien en cualquiera de las dos salidas. Jaume veo que no sales en ninguna de las fotos el Albert te quito todo el protagonismo.
    Las fotos tienen muy buena pinta, espermos que algun dia que vayamos a la Garriga repitamos esa ruta.

14. carpy

carpy Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    2
    Sergi t'envio un watpoint del salt si cap trenca possa impediment ja que no depen de mi sol ,es una trampa conjunta jejej.Aixi el pots incluir amb els teu entrenemets ilegals entre setmana .Si necesitas un guia local i es per la tarde potser tel poc aconseguir PIOLIN sempre esta disponible
    Ara que ja ets un trenca tindras que fer la feina aquesta de mataro i aixi al menys defendras el honor que si baixo jo amb caga.. els pantalons
    Que malament ho pases a burriak cabr....¡¡¡¡¡¡
    El DH molt divertid ,un parell de saltets ben guapos .
    @10

Última edición: 16 Mar 2009
  15. carpy

carpy Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    2
    Soy muy mal fotografo y el video no funciona jejejej escusas baratas

16. carpy

carpy Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    2
    Jose espero que este todo bien en Rubi
    Si lo pasamos de coña como siempre en la zona de la garriga con el Albert con novedades de este descenso y una riera muy guapa con un paret de piedra mojado yuyuy .Si es lo que tiene llevar a camara no sales nunca pero es lo que hay @10

17. Alanbike78

Alanbike78 Kite & Bike

Me Gusta recibidos:
    15
    Strava:
    Ja m'han explicat lo canyera que sera la Trencadur.............. aquest any no hi falto....................... :loco

Última edición: 17 Mar 2009
  18. Kulajy

Kulajy TRIALMAN

Me Gusta recibidos:
    0
    Ti esperem a tu i tots els teus companys.

19. Sergiktt

Me Gusta recibidos:
    35
  20. Sergiktt

Me Gusta recibidos:
    35
    R. Sergiktt: El Salt de la Trencadur!! Primera trampa....

Hasta aqui puedo leer, com diria la maira!!

Ens veiem Trenques!!!

Sergiktt

:chinchin

Adjuntos:

Estado del tema:
Cerrado para nuevas respuestas

Compartir esta página