El sabado estubo bien, demasiada carretera para mi gusto pero bueno, no siempre llueve a gusto de todos. Subimos a la font del llentiscle, una buena subida aunque como igual que los ultimos dias me faltan las fuerzas (sera el foll...). Esta tarde empiezo un curso de mecanica de bici de montaña, ya os contare que tal esta y ayer me hice un centrador de ruedas casero. El dissabte estigue be la ruta, massa carretera pal meu gust pero be, no sempre plou a gust de tots. Pujarem a la font del llentiscle, una bona pujadeta, en la que tono es va lluir y en la que a mi em faltarem les forces comde costum (sera de tant *****...). Esta vesprada comence un curs de mecanica de bici de muntanya (ya contare que tal esta) y ahir em vaig fer un centrador de rodes casero.Ahi van fotos.
lllleeeeeee Aquest dissbate si que podreu gaudir de la meua companyia, ho asegure. Ademés gratis. Paco, no me jodas que el curs de mecànica de bicis és el del Poli? Si es aixina considera't un nino per pagar 15 pavos per eixe curs. Adjunte unes quantes fotos del diumenge a Jérica. Per cert, el primer cap de setmana me'n vaig en uns companys a Albarracín, a fer una eixida amb la bici el dissabte per la vesprada/nit (amb llums) y al dia seguent a fer un poc de boulder i escalada. Si algú vol vindre no te més que fer-me-ho saber.
paco sales en dos fotos....y carlos sale mas q yo.... aaaaah...yo tb tengo un centrador de ruedas,pero lo tiene lluc en la tienda...
puedes colgar la doto sin el circulito rojo???? Asi ya las tengo. Vota, el curs si que es el del poli. Que li pasa?
Qui s'apunta????La causo ho mereix La meua novia i jo anirem. http://www.foromtb.com/showthread.php?t=234171
que mamoncin ramoncin!!! No has pensao hacerte pallasete? jjejeje Menuda rima!! Llista pa anar a castello: -Paco -Celia (novia de paco) -esedeai -...
pacogperis84@hotmail.com Algú sap de quina medida es la clau de torx del tornillos dels discos de freno?????necesite comprarmela i no se la medida
Joeeeerrrr, esas fotos si que estan guapas. A mi se me había pasado Incubus, pero... un poco más y no sale. ehhhhhh jejejeje Yo el sabado tengo jaleo por la tarde y por la noche, con lo que no voy a poder ir a Castellón. I'm sorry!!
pues a voz de YA ai va la ruta. A vore que vos pareix. Eixida com sempre, amb el collos cap a dins del fred que fa estos dies, camí cap a Sant esperit per un camí paralel al de sempre que va entre camps (camp anibal). Arribada a sant esperit i pujem pel xocainet per agafar la senda dels caçadors. Continuem un poc per carretera per buscar la frontera (també anomenat "pardillo" de la cara que es queda quan arrives dalt). Esmorçar.(podria ser al propi segart).Pujar la mola, baixarla per on solem pujar-la i tornar a casa pel camí de la calderona. No se els km perq no estic en casa per a calcularlos pero la ruta es llargueta i exigent. Es toca tanc asfalt com muntanya per igual.
Vale, de **** mare. A mi em pareix molt be. El qui tinga que opinar, que hable ahora o calle para siempre. Mike pepino, tu vindràs no?
¡¡¡ POR SUPUESTO BABY !!! Jo si no hi ha cap altra cosa no solc "******", que dic, fallar. El que no vingeres vares ser tu el dissabte passat. A mi em sembla perfecta, jo no solc tindre problemes amb la ruta, m'acople a tot. A més la tanketa de moment el comporta molt bé. Jajajajaja :loco:loco:loco:loco:loco:loco
Vota, ja se sap algo per al dissabte nit? Lloc, hora... Canvia eixe p u t o avatar, k b r o, pq obric el foro en l'escola i sempre me ix la teua punyetera foto. Es que hasta per això eres k b r o. :meparto:meparto:meparto:meparto