Ratpenats Roses Meeting Point (ALT EMPORDÀ)

Tema en 'Zona Levantina' iniciado por pedalejant, 21 May 2008.

?

QUINA PROPOSTA D'EQUIPACIÓ US AGRADA MÉS?

La encuesta se cerrará el 31 Jul 2008.
  1. DISSENY A

37,5%
  2. DISSENY B

62,5%
  1. draculin

draculin Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    monegros???

2. Sergiktt

Sergiktt Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    35
  3. pedalejant

pedalejant Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    ...ja anava siguent hora que et reivindiquessis (la 1ª vegada sempre costa més:mrgreen:)
    Ja hi comptava que eres dura de pelar!!
    Sobre els maillots, ens acaben d'arribar la modificació del 1r. i el disseny del 2on.
    Això sí hauríem d'anar concretant el que... i el quin (la setmana vinent anem amb el Titez a la fàbrica).
    A mi personalment, qualsevol dels dos ja em fa el pes (un per vistòs i l'altre per original-encara que no deixi de ser una còpia del Discovery...)

Titez,
    Del 2on. acabo de parlar-ho amb el David H. i també ha coincidit amb nosaltres:
    Eliminar la banda blava de la dreta per deixar-ho tot negre, així el ratpenat podria quedar darrera més gran i desplaçar-lo
    Màniga dreta, deixar-hi el ratpenat sense senyera,
    Màniga esquerra, deixar-hi la senyera sense ratpenat,
    Al coll, Nit, mar i tramuntana.
    Canviar lo de "CLUB BTT" per ROSES (eliminant Roses del pit)
    Treure els trossos d'ales de les mànigues (deixant la banda blava que se'ls havia dit) i sí deixar-les al culotte
    M'espero abans de passar-ho a TACTIC i no marejar-los...

4. pedalejant

pedalejant Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Ho deixo a les teves mans, t'acaba de tocar el departament organitzatiu de la Ratpenat Monegros :mrgreen:

Se t'acaba de girar feina company (Triar el pont, ruta, casa rural, etc...)

Et deixo uns enllaços perque vegis que no estàs sol:
    http://www.monegrosbtt.com/nueva/index.html
    http://www.monegrosaventura.com/

Míra't el calendari de la 1ª pàgina per intentar no fer coincidir res, ok?:sableluz

5. Titez

Titez Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Aquesta tarda m'hi poso a treballar. Però necessito saber una informacio que és bàsica a l'hora d'organitzar una escapada així. Acceptem dones???

6. pedalejant

pedalejant Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Ets un aclaparador presi:meparto, jo li deia al draculín ja que no va en bici té més temps que tu!!!`

Però clar que acceptem dones... que vols que se m'acabi el bono bici abans de tenir-lo?:crybaby

:unmonton4.000 VISITES:unmonton:unmonton

7. inagadda

inagadda Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    2
    ondia ondia ondia...RATPENATS DE ROSES...NO PAREUUUUU!!!!!

m'encanten els 2 maiots. Lo bo del primer és que és més vistòs encare que, per mi, li obriria una mica més les ales al RATPENAT del dors. Pel que fa al segon, estic totalment d'acord amb el pedalejant. Sigui quin sigui el que trieu finalment, compteu amb mi amb un uniforme complert.

Anant a la Selenika, Monegros, volta a la Cerdanya i més...s'ens acumula feina a dojo. Si vaig a Navarcles, també serà la meva 3ra Selenika, però tenint en compte que el cap de setmana anterior necesito la concesió per fer la Volta a la Cerdanya....no sé pas si podré amb tot jajaja.

Titez, COM POTS PREGUNTAR SI ACCEPTEM DONES?????? si falta el sexe femení acabarem tots marietes juasssssss!!!! Ja se que en aquesta vida s'ha de probar tot, però jo de moment hi han coses que no tinc cap presa juassssss:risa:risa:risa:risa

8. chemitilla

chemitilla Miembro

Me Gusta recibidos:
    1
    Hola a tots y totes, he vist els dos models, i encara que no hi estic per allá... possiblement os encarregue un maillot per fer´ho rodar per aquí (Murcia).Ve, si tingués que agafar un... no sabria dir-ho ja que es dificil. Els dos models m´agraden. Veig que el primer model pot estar més repetit que el segon (per la base que te) pero es mes vistós que el segon.
    Ja aniré veient com queda la cosa.
    Saluts a tots

9. pedalejant

pedalejant Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Sembla ser que costarà decidir-nos... per això tots els comentaris que tingueu a dir sobre els maillots són benvinguts i ens ajudaran a acabar de fer la tria...

Pel que sembla, el primer agrada com a vistòs (i és important perque se'ns vegi i per seguretat també...), però a la vegada és un maillot més normal.

El segon (ja els hem demanat les modificacions a fer) és sense cap mena de dubte, més original. Potser sí caldria el fer-li guanyar en vistositat (¿?).

Aneu-hi dient la vostra també, perque això serà molt difícil de triar...

10. pedalejant

pedalejant Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Ja m'han passat la modificació de fàbrica...
    El Ratpenat del darrera els havia dit inclinat cap a l'altre costat:crybaby
    Que en penseu?

Per cert, he penjat l'enquesta al General, però està tant igualada com aquí...
    ...em veig fent les 2 una per diari i una per mudar:risa

11. inagadda

inagadda Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    2
    Certament, cap a l'altre costat estaria millor. I si el posessim ocupant la major part de la lluna encare millor que millor, oi???

L'opció de 2 maiots tampoc es descartable però...a casa tinc més maiots que roba normal juasssss:risa:risa:risa:risa la dona em futerà fora de casa a mi, maiots, bicicleta i tot el que envolta a la bici :mrgreen::mrgreen:

Que tingue bon güikent

p.s. Titezzzzzzz !!!! compto amb tu i altres ratpenats pel dissabte??? has rebut el meu privi???

12. pedalejant

pedalejant Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Tranquil que ja te'l llegirà... el dijous a la nit és quant s'esmola les ungles i va de cacera...:sableluz
    :mrgreen:
    Tots n'hem tingut vint-i-tants alguna vegada!!!:crybaby

13. chemitilla

chemitilla Miembro

Me Gusta recibidos:
    1
    Molt bon dia,
    vinga em declino per la opció 2, fará a la gent més interesant de mirar :p
    salutacions desde Murcia (collons quina calor que fa aquí, he surtit aquest mati a les 8 y a les 10 ja habia gastat el dos litres d´aigua del calmerback )

14. inagadda

inagadda Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    2
    Dons per aqui dalt a l'Alt Empordà tampoc ens hem quedat curts, a més la humitat encara encareig més la sensació de calor..

Al final el dissabte vaig fer: http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=168939

i avui: http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=168943

Ara toca descansar.

Si algú s'anima pel proper dissabte i diumenge, proposo sortida a les 7 del matí (per evitar les calors) i fer una sortida d'uns 50 o 70 km com a molt.

15. bike-malawi

bike-malawi Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    *****!! muy guapa la salida nocturna!! hace unas semanas hice la ruta de Roses a Cadaques por el dia y a pesar del intenso calor me encanto.
    Esto de las nocturnas engancha y sabiendo que se hace este recorrido estare atento cuando se haga la proxima y poner a prueba durante toda la noche mis luces de leds medio-artesanales.
    Y como no repetir de dia otra vez la ruta con un colega y poder disfrutar de la comida en Cadaques y sus aguas limpias y frias.

un saludo:saltarin

16. pedalejant

pedalejant Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Bones Ramon...
    Déu n'hi do com li fotem...
    Em sabrà greu no poder aprofitar bé aquest estiu i acompanyar-vos perque ja veig que a la que en Titez i companyia s'hi posin fareu un bon grupet...
    Jo aquest cap de setmana, he disfrutat molt a les teves valls veïnes de "Lo Pallars" però sense bicicleta... (caminades, cavall, rafting, barbacoing :mrgreen:, etc...) i Déu n'hi do la de pistes, paisatges i tranquilitat que tenen !!!
    Passant per La Seu se'm va ocòrrer que "l'estrena" del Maillot per aquí dalt la podríem fer coincidir amb la Fira de Sant Ermengol a la Seu, no? o queda massa tard? (ho dic per allò de poder estirar a la família, no?)
    Au, records i bona setmana!!

17. pedalejant

pedalejant Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Saludos también :eek:la2

18. inagadda

inagadda Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    2

NO va esar malament la passejada no. Es fant molt bones sortidetees per aqui l'Alt Empordà ;)

Per aqui dalt, al bell mig dels Pirineus, tampoc ens podem queixar. No se exactament quan cau St.Ermengol, però tant bon punt tinguem els maiots, organitzem una bona sortida. Esperem que no caigui als dos darrers caps de setmana se setembre, ja que tenim la Volta a la Cerdanay i la Selelènika.

Si no ens veiem abans, que tinguis bones vacances

19. pedalejant

pedalejant Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Gràcies i Records de la Claudina:mrgreen:. Avui hi hem estat amb el Titez i és tant eixerida o més que per telefon:mrgreen:

A propòsit d'equipacions, hem quedat que l'última setmana d'Agost li passàvem comanda en ferm, o sigui que ja podem anar per feina.
    Ens ha deixat mostres per comprovar talles i teixits que tindrà el Titez a la botiga. Ara ens passarà el pressupost final amb complements, etc....

Per cert, per decisió "salomònica" (a la votació nostra falta el vot a favor també de'n David H. i en Titez em sembla que es va equivocar al votar:saltarin...) l'equipació triada és la "gòtica":evil: Hem demanat que canvïin la lletra per la "IMPACT" i l'ordre de les paraules del coll i que, a ser possible el frontal i les línies del ratpenat siguin fluorescents...

També ha ajudat els comentaris i enquesta que hem fet en aquest sondeig:
    http://www.foromtb.com/showthread.php?t=336953

Ho sento per La Lopes (però a canvi hem demanat que et facin un maillot especial per noia com Déu mana :-D)

20. Titez

Titez Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    2 mallots de dona com Déu mana! Miriam i Kitty. Els Ratpenats tractem bé a les fèmines!

De la boca de la CLaudina n'he pogut treure la conclusió que hi ha la possibilitat de que la Selenika ja sigui amb equipació oficial ;)

Compartir esta página