Genial !!!!! això va sobre rodes !!!! Jo ja conec el teixit i les talles, o sigui que ja donaré la paga i senyal al Titez aquest cap de setmana...que per cert, TITEZ, T'APUNTES A UNA SORTIDETA??? res del altre mon...entre 50 i 70 km de no res
M'apunto a una sortideta, i tant!!! Ja anem parlant de si dissabte o diumenge. Per cert, ja estic inscrit a la volta a la Cerdanya. Equip de luxe
o dissabte i diumenge jejeje...segurament jo sortiré els dos dies ja que després estaré una setmana sense tocar bici. Fins demà
M'acaba de passar l'última modificació la Claudina i se m'ha despedit amb un "me las piro vampiro":mrgreen:... llàstima que només li vagi l'spinning perque seria un bon fixatge. El que no m'ha passat és el pressupost definitiu, però s'ha de comptar amb 14,00 € de suplement si volem la badana professional als culottes i 2,00€ per la cremallera llarga al culotte de màniga curta (això ja ens ho havia dit en el primer pressupost) Jo no sé si ho sabíeu però també me'n vaig :saltarin, ...no, amb la Claudina no... :risa o sigui que fins la tornada ratpenats. QUE LA FORÇA US ACOMPANY:sableluz
nanuuuuuuuuussss!!! disculpes per la meva absencia, sento no haver trukat (titez i toni) pero no ha pasat dia en q el moment lliure q tinc es massa agoserat com per trucar, familiar per toni, i d'esmolada d'ungles per titez. toni, et desitjo fantastics camins ja q suposo q ja deus ser de ruta i titez, t'amenaço amb el concert de dissabte ja q celebrem l'aniversari de la sara.. sigu com sigui exigeixo inmediatament l'adreça o telefon de la fantastica claudina. i a tots que el proper cap de setmana segurAMEN pugui acompanyarvos en alguna sortida empordanesa. salut inagada. sort!!! david
Què tal Ratpenats escampats? Què n'es de tu Pamplonica, ja has tocat bici? Avui jo he fet un puja-baixa a Molins. Us recordo que heu d'anar passant per la botiga per emprovar talles i dir quines peces voleu. El dia 25 ho hem de tenir tot ben enllestit. Fins aviat
Doncs de moment l'únic que em toca el cul és el seient de la furgo... fent kms. amunt i avall. A veure si demà abans de visitar Pamplona, faig una sortideta per aquí on estic que ja n'hi han ganes. També tinc pensat fer un recorregut amb la family per la zona dels encierros amb les bicis però sense "xupinazo"... Salut (Això sí, aquí s'està una mica més fresquet:mrgreen
Ei gent, finalment es queda el maillot negre y blau? la veritat es que es un punt. Bé, posiblement us encarregui un per expandir els ratpenats per el sur. Pero aixó s´ha de fer sense que la dona s´enteri, y es que... diu perqué gastar diners cuan tinc al calaix 4 maillots curts y un de llarg (tots del antics de Roses), peró bé, sempre podría dir que es un "regal" ainssss... quina lluita hem de fer per aconseguir cualsevol cosa. Posiblemente visiti Roses la primera setmana de setembre, no ho sé certament pero he d´anar a veure la family. Ja us diré alguna cosa. Salutacions.
Doncs avui he fet una duatló a Navarra: Al matí he corregut davant els "toros de Miura":risa A la tarda, he anat a fer uns Molins també... I, encara m'ha quedat temps per anar a visitar Puente la Reina...per on passarà en Heinz al Camí de Santiago:mrgreen: Salut ratpenats:burladia:
Veiem que les vacances estan donant molt de si Sr.Toni! Jo avui m'h agafat festa de pedals i he dormit fins a l'obertura de la botiga. En Heinz i la Miriam van fer un Cadaqués dissabte vespre i van arribar de nit per múltiples punxades d'en Heinz Per cert, ja t'has assebentat de l'afer Bulli? Chemitilla, serem discrets amb lo del mallot, quan t'enviem el paquet farem un escrit a fora que posi PAQUETE REGALO, perquè no dubtin de tu. Ja diràs alguna cosa quan vinguis i toquem bici. Apa Ratpenats, seguiu disfrutant!!!
Fins ahir no ho vaig veure (no tinc temps per veure la televisió:risa). N'hi ha que fan el que sigui per no pagar... Ara que hi penso t'envio el tema talles: Toni: Maillot curt: 1 XXL Culotte curt: 1 XL amb badana prof. Paravents: 1 XXL Abdel: Maillot curt: 1 L Culotte curt: 1 L amb badana prof. Culotte llarg: 1 L amb badana prof. Paravents: 1 L NENES: 1 Maillot curt T. 6 anys 1 Maillot curt T. 8 anys 1 Maillot curt T. 12 anys Les meves pistes "provissionals": la2
Que hi ha cap Ratpenat viu? :mrgreen: Com es nota que ja han arrivat les "sueques" a la Badia, eh Titez?! Records i bones volades a tots/-es:vampire
La calor ha assecat a tots els Ratpenats :crybaby :crybaby QUE HI HA ALGU? ...ALGU? ...ALGU? ...ALGU? :toilet:toilet
l'estiu fa estralls... en titez encara deu dormir despres de la de l'altra dia... a aquets de sant celoni els agraden mes les festes majors que a en toni pedalar... una abraçada i anims, que aviat s'acabarà aquest estiu tan tremendu!!!
aqui n'hi ha un que ja ha acabat les jolideis He fet unes pedalejades bestials pel Alt Empordà. Per cert Titez, he passat un parell de vegades per la botiga però no t'he trobat...clar...les sueques :risa:risa Divendres al vespre torno a venir, però ja m'han marcat plans amb la family. Si feu quelcom pel diumenge, feu-m'ho saber, a veure si em puc apuntar. salut a tots
Benvingut al club del jet lag:malaleche Al Titez, també el vaig trucar el dissabte i no en se res encara... ...l'estiu deu haver estat duríssim :vino Ens parlem!!! Salut i Sant torne-m'hi !!:mrgreen:
hola gent, espero que tot hi vagi bé. Yo suposo que la próxima setmana hi faré un tomb per Roses (s´ha de visitar la familia), y com no he agafat el bitllet de tren hauré d´anar amb cotxe. Així donç y per deixar espai a casa hi deixaré la bicicleta aparcada al cotxe amb tant bona sort que allá on vagi el cotxe ella també hi anira . Bé posiblement podreu veure a un tio amb un "pedaç de pajara" a sobre que no s´ho creu ni ell, si els vostres ullets veuen aixó es que m´haureu vist a mi. A veure "la fuera me acompaña" hi puc fer alguna cosa light, pero es que jo ara no tinc forces ni per arribar a les pedreres que hi han a la carretera de Cadaqués. En fin (serafin), espero que estigueu molt bé. Saluts desde Murcia.